sabah olmuştu yoona'nın içinde tuhaf bir his vardı aldırış etmedi perdeyi araladı .güneş ışınları her yeri doldurmuştu .ama bir sorun vardı mutfakta tür tür sinekler geziniyordu. mutfağa girdi 4 günün bulaşığı ,çöpleri...midesi bulandı bunları temizlemesi gerekiyordu ama okula gitti bugün okul gezisi olduduğu için okul sakindi kimberly'nin geziye gideceğini duyunca geziye gitmekten vaz geçti .Okuldan sonra eve gitti ellerinde temizlik malzemeleriyle .Ev 5 katlı çift departmanlıydı yoona'nın evinin yarısı boştu.Annesiyle babası küçükken terk etmişti yoona'ya ise parayı devlet ödüyordu ama seneye 18 olacağı için yarı zamanlı işleri aramaya başlamıştı . Yoona eve geldiğinde işe önce çöpleri atmaya başladı çöpleri çıkarmak biraz zaman gerekecekti .Çöplerin işini bitirdikten sonra pencereyi açtı içeride sinmiş kahve kokuyordu .Yoona aslında kahveleri hiç sevmezdi sadece uykusunu gideriyor ,kendisine gelmeye yardım ediyordu .Sonra odasına yöneldi odasında sadece bir yatak birde dolap vardı odasının boyası ise griydi bu tuhaftı çünkü yatak, dolap .duvar rengi hepsi birbiriyle uymuştu çamaşırlarını katlamadan dolabına tıkıştırdı işleri sonunda bitirmişti. kanepeye dinlenmek için yattığında uya kalmıştı kimberly ,uzun boylu,zayıf uzun saçları olan, kendisine güvenen , okulun gözdesi olan kız .Kimberlynin uğraştığı kişiler bu okuldan sağ çıkamazdı sadece benle deyil benim gibi olan tüm ezik kızlarla uğraşırdı .ama kızlar en azından kafa tutmaya çalışırdı aynı yeni yürümeye başlayan bebeğin birkaç kez yere düşmesi gibi .en komiği geçen sene bir kızın saçlarını kestirip,kaşlarını maviye saçlarını ise kırmızıya boyamasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oda arkadaşım bana aşık
Genç Kurguakıllıca gizlenmek beladan uzak tutar kız her zamanki gibi elinde bir bardak kahveyle boş evde gezindi .Boş zeminde...