[31] aşkısı, camdaki fotoğraflar, "gitmeyeceğim."

1.7K 261 352
                                    


MERHABALARRRRRRRR 🫶🏻

nasilsiniz!!! umarim supersijizdir her sey harikadir 🤭🤔

UMARIM BOLUMU SEVERSİNİZ 🥺

iyi okumalar!!<3

🎀

"merhaba günlük. :(

bugün biraz mutsuzum. aslında pek de değilim çünkü bütün gün taehyungie'mle buz devri izledik. onunla bir şeyler izlemek çok eğlenceli. izlerken sürekli pozisyon değiştiriyor ve bu o kadar hoşuma gidiyor ki.

bazen bacağını üstüme atıyor bazen GERÇEKTEN kucağıma oturuyor -ben de saçlarını seviyorum- bazen de omzuna yatıyor. ayrıca çoooook fazla abur cubur yiyoruz bir aradayken. harika bir çiftiz <3

beni mutsuz eden şey de aslında tüm gün benimle olması.

işine gitmesi gerektiğini biliyordum ama sırf dün iki dakika bayılıp ayıldım diye gitmedi. jimin hyungla konuşurken duydum hem de. gruptaki konuşmalardan sonra jimin hyung aradı ve taehyungie hyung ona 'nasıl bırakabilirim onu? tekrar bir şey olur diye korkuyorum.' dedi. olmayacağını biliyoruz. bu işler böyle işlemiyor. onu endişelendirmek hiç istemediğim bir şeyken böyle demesi beni çok üzdü. :(

yine de benimle olması... kalbimi pır pır ediyor. sürekli benimle ilgilenmesi için yapmadığım manifest kalmayan hyungum artık gözlerimin içine bakıyor bir şeyler istemem için ve ben bunu öyle seviyorum ki...

ve nedense, yurtdışına gitmeyecekmiş gibi bir his var içimde. beni şimdiden üzüyor bu durum, birazcık da kızıyorum. kariyeri için öyle iyi bir fırsat ki!! projesini dergilerde yayımlama ve belki de sunma imkanı varken reddetmesi fikri beni delirtiyor. gerçekten. böyle bir şey olmaz umarım ama olursa da tartışmaktan çekinmeyeceğim asla.

şimdi hemen yanımda uyuyor. benim güzel gün ışığım, bebeğim, tatlı sevgilim... saçları dağılmış biraz -dağınık öpüşüyoruz da- bir de kolunu belime sarmış, ben oturuyorum yatakta ama o yine de bana sarılmadan uyumuyor.

çok aşığım. çok seviyorum. içimdeki bu duygular tıpkı nöronlarımın beynimde elektriklerini boşaltması gibi kalbimde de bir duygu boşaltması yaşatıyor bana. içim bir hoş oluyor. ağlayasım geliyor fazla sevgiden. gerçek gelmiyor şu an olduğum durum ama her şeyiyle gerçek olduğunu taehyung'umun tek bir bakışıyla anlıyorum.

öpüşüyle. dokunuşuyla. beni sevişiyle.

öyle güzel ki, hiç bitmesin istiyorum.

onu yaşamayı bir ömür istiyorum, asla doyamayacağımı biliyorum.

sonu olmayan bir masal istiyorum. :(

masalın ortasında kurda dönüşüp onu yerim muhtemelen ama konumuz bu değil elbette. (çok tatlı)

neyse.

taehyung'umun tatlı kokusnu içime çeke çeke, o mırıldanıp bana sarılırken her yerine öpücükler kondurarak uyumak istiyorum artık.

the. lab | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin