MERHABAAAA 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻nasılsınız supersinizdir UMARIM 🤨🤔
bolum hakkindaki yorumlari asagida bekliyormmm!!!<3
iyi okumalar bebitolar 🫶🏻🌟💗✨️
🌸
sevgili günlük.
eğer bu satırları iki saat öncesinde yazıyor olsaydım kesinlikle ama KESİNLİKLE gözyaşlarım yüzünden mürekkepler falan dağılırdı. öyleli bir ağlama krizinin eşiğinden döndüm diyebiliriz. yine biraz ağladım ama hallettik.
taehyung'u o kadar çok seviyorum ki hayatı boyunca hep iyi şeyler ona uğrasın istiyorum. bu çok normal, değil mi? sevdiğim birinin hep en iyi yerlerde olmasını istiyorum. en güzeli, en iyisi, en fazlası hep onun olsun ve tüm istekleri gerçekleşsin. hep mutlu olsun, yüzünden o tatlı gülümsemesi hiç eksik olmasın... o mutlu olunca ben de mutlu oluyorum.
proje meselesini öğrendiğimden beri içimde bir burukluk var. 'gitseydi ne olurdu?' düşüncesi kolay kolay peşimi bırakacak gibi durmuyor ama taehyung'umun benimle kaldığı için mutlu olduğuna ikna oldum, evet, adımı söylerken gözlerinde gördüğüm o şefkat ve sevgi beni her şeye ikna etti.
o kadar güzel biri ki. gözlerine aşığım.
görüntülü konuşurken hiç olmadığı kadar konuşkan ve neşeliydi, onu böyle görmenin benim hayattaki favori anlarımdan biri olduğunu anlamış oldum böylece.
karşımda otursun. konuşsun. bir şeyler anlatsın ve ben de sonsuza dek sürecekmiş gibi bir hisle onun mimiklerini izleyeyim. ellerinin güzelliğine kapılıp gideyim. masada çarptığı ya da devirdiği şeylerin yarattığı kirliliğe bakıp ondan izler görmenin mutluluğuyla gülümseyeyim ona.
aşkımın bu kadar somutlaşmış olmasına şaşırıyorum böyle anlarda.
tamamen somuttu. siyah saçları vardı, geniş omuzları, kaslı kolları, yumuşacık teni, uzun bacakları, asla ayakkabı sevmeyen ayakları vardı. güzel gülümsemesi -gülüşüne ayrı paragraflar yazabilirim- parlak gözleri, farklı göz kapakları, uzun kirpikleri, kavisli ve ucunu öpmeyi çok sevdiğim bir burnu, bir ressamın son dokunuşu gibi gözüken minik benleri... benim aşkım somuttu ve adına taehyung diyordum, kim taehyung, adını duymamla bile kalbimin ritminin değiştiği kişi.
aşk, taehyung'tu ve ben artık bu kadar fazla duyguyla baş edemiyor gibiyim.
nereden nereye geldim, değil mi? taehyung o kadar güzel şeyler yazdı ki, bunları yazarken de o satırları okurken de gözlerimin dolmasını engelleyemedim işte. ben buyum. bu kadarım. ağlıyorum en ufak bir sevgiye çünkü taehyung denen aşk adamı beni her gözlerim dolduğunda öpüşmeye alıştırdı, ne yapabilirim?
tamam.
bundan sonra sadece aşk var.
yani bir de staj var ama o da aşk oldu artık.
teorik olarak laboratuvardayız ama aşk yuvam oldu orası benim. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the. lab | taekook
Fanfiction[🥼🔬] [theoretically lab] kim taehyung, stajyer jeon jeongguk'un tam bir virüs olduğunu düşünüyordu.