[18] öğle yemeği, lösemi, redüktan

2.1K 314 374
                                    

MERHABAAAA!!!🐇🌸🌻💝💗🧚‍♀️

sipsak geldimmmm hemen bakin!! labi askla karistirmak cok hosuma gidiyo malesef ki 🧚‍♀️

umarim begenirsiniz!!

iyi okumalar 💝🍯

-

"BUGÜN KAOS DOLU BİR GÜNDÜ.

lab çok karışıktı.

taehyung hyungla bence 1 seviye daha atladık. sabah beni yanağımdan ÖPTÜ ve günaydın dedi. ÖPTÜ. BENİ. LAN??

hatta bunu söylerken tek elini belime sardı böyle sıkıca. diğer elinde eşyalar vardı. acaba eşyasız olsa onu da sarar mıydı? bu gece de bunu düşünerek uyuyacağım.

ayrıca!! çıkışta YEMEĞE GİTTİK. gittiğimiz hamburgerciyi çooook sevdiğini söyledi, bir kez daha gelmeliyiz dedi!! (bu bir daha birlikte yemek yiyeceğiz demek yani) hatta oradan verilen ıslak mendili alıp cebime attığımı görünce o da aldı bir tane, ben bunları biriktiriyorum böyle dediğimde o da benimle gittiği yerlerden alabileceğini söyledi.

bana aşık diyeblir miyiz?

en son benimle otobüs durağına kadar yürüdü, onun durağı karşı yoldaydı ama benimle bekledi. boynuna sardığı ince atkısını çok beğendiğimi söyledim, o da kendisinin geçen kış ördüğünü söyledi. ÇOK YETENEKLİ BİRİ ŞAKA GİBİ.

gündüzleri hava gayet sıcak olduğundan ben de yanıma ne atkı ne şapka almıştım, akşamı hesaba katmamıştım. tam otobüsüm geldiği sırada bana atkısını verdi!! bütün yolu onun yumuşacık, tam olarak onun gibi kokan atkısını koklaya koklaya gittim.

vay be.

kim taehyungu ağıma düşürdüm sonunda.

geriye sadece evlenip 3 çocuk yapmak kaldı.

onu da hallederim diye düşünüyorum, umarım yani. bir gün.

ben biraz yatakta tepinerek bugün çektiğimiz fotoğraflara bakacağım, aşk dolacağım, sevgi depolayacağım.

gguk for tae gururla sundu.

♡"

💗

jeongguk
hyung
hyung
hyung
tae
hyung
🥺
ding dongg

taehyung
kaplan çiçeği
bu acelen nedir

jeongguk
hyuung
öğle arasına çıkmışsın
bensiz 😔

taehyung
geri geleceğim
çıkmadım

jeongguk
öyle mi
niye geliyorsun
yemek yemeyecek misin

taehyung
yanımda getirdim
sen yedin mi

jeongguk
yemedim
ben yanımda getirmedim ama alıp geleyim mi
birlikte yeriz

the. lab | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin