AY MERJABAA😭
hemencik nası geldşm ama SIRF OZLEMİMDEN HA
neyse efendm sizi SOK olacaginz bi bolumle basbasa bırakıyorm
iyi okumalar!!!💗😭
🤨
"GÜNLÜK. LAN....... bugün hayatımın EN GARİP GÜNÜ.
seokjin hyungtan beklemeyeceğim şeyler yaşandı VE HALA ŞOKTAYIM AMK.
neyse. birazdannnn taehyung hyungum görüntülü arayacak!! (つ╥﹏╥)つ
sırf onun için saçıma tatlı yıldız tokalarımdan taktım, her görüşünde bana "yıldız kafa" diyor :(
muhtemelen gün sonu değerlendirmesi yaparız birlikte çünkü bugün bizim için de biraz zordu. ona kırgın kalamıyorum, buna gerek de yoktu zaten ama o beni on dakikacık da olsa kırdığı için çok tatlı bir kafeye götürdü bugün. (elbette birlikte hayyyvan gibi tavuk gömdükten sonra.)
birlikte değişik iki tane tatlı söyledik ve onları denedik. benden TEKRAR özür diledi. bir taraftan da seokjin hyungu konuştuk. bir de sevgili olan garsonları. kavga etmişlerdi ve ben dayanamayıp kıza sebebini sorduğumda masaya oturup birkaç dakika susmadan anlatmıştı, biz kafeden ayrılırken ise gülüşüyorlardı!! tatlılardı.
bizden tatlısı yok da... neyse.
ÖYLE İŞTE. bir de taehyung hyung bugün yine arabayla gelmişti? hemen sebebini sordum elbette ve bana ne dedi biliyor musun???
"ne zaman seni bir yere götürmek isteyeceğimi kestiremiyorum, bu yüzden mesaim olmadığı günler arabayla geliyorum ki bir şeyler yapmayı teklif edeyim, kabul edersen de seni götürebileyim."
ÇILDIRIYORUM GALİBA. cidden. bu adam.?
bu adam benden hoşlanmadan önce labdan çıkmazdı şimdi mesai yazdırmıyor kendine ya... bilim dünyası ÇOK ÜZGÜNÜM. toplu taşıma da kullanmıyor artık. ŞEHRİMİZ... VE DÜNYA... DOĞA... sizden de özür dilerim ama aşık ettim kendime bu adamı. :)
eh. öyle işte.
taehyung hyungumun aramasına 3 dakika kaldı, gidiyorum, baybay günlüğüm. <3"
🎀
lab 7
namjoon
lab çok sessiz
odadan çıkmaya korkuyorum
ne yapıyorsunuzjeongguk
HYUNG
hocam
hocam hyung 💗
ben PCR solüsyonu hazırlıyorum
taehyung hyungum da bana sarılıyor
YANİ YANIMDA DURUYO
DİKİLİYO KAZIK GİBİtaehyung
kazık gibi?jeongguk
pardon
dimdik duruyorsun ya
sopa gibitaehyung
kambur durmadığım için üzgünüm jeon 😒jeongguk
HYUNGUM YA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the. lab | taekook
Fanfiction[🥼🔬] [theoretically lab] kim taehyung, stajyer jeon jeongguk'un tam bir virüs olduğunu düşünüyordu.