[23] fobiler, pantolon, çiçek

1.8K 261 519
                                    


MERHBA!!!!

bi fici bnim kadr uzatan var midir. sanmam. 😎

iyi okumalar!!🎀🥺💗

🌟

"nbr günlük ya.

bugün yine öleyazdık ama YIKILMADIK... AYAKTAYIZ...

hem bugün ne oldu biliyor musun 🥺

HAYATIMIN AŞKINDAN İLK ÇİÇEĞİMİ ALDIM 💐

o verdiği andan pek memnun olmasa da benim sevincimi gördüğünde mutlu oldu, gerçekten o kadar sevindim ki bir anda arabadan inip aldığında ŞOK OLDUM. :( düşünceli kocam <3

ayrıca seokjin hyungun evli olduğu gerçeği de bizi labsal olarak baya bir sarstı açıkçası, tüm gün bu konuşuldu, cidden. namjoon hyung bile sebil tepesinde fizyoterapistlerle flört etmeyi erteleyip bizimle dedikodu yaptı. çok ilginç bir gündü... evliymiş ya. hiçbir sorumuza cevap vermedi ama olsun,, bu da bir adımdır.

öyle yani günlükcüm. bugün başka bir şey olmadı. taehyung hyungumun kucağında gezip durmak çok güzeldi ve bunun tekrarlanmasını talep ediyorum şu andan itibaren. beni kollarıyla sımsıkı sarmasına ömür boyu ihtiyacım olacak gibi.

bir de... akşam anneme olanları anlattım. mecbur kaldım. çünkü kolumdaki morluğu gördü. (iğne fobim var diye yırtınırken damarım patlamıştı da...)

o sırada da babamla abim mutfağa girdiler, abim? bir anda telaşlanıp koluma falan baktı ÇOK SAÇMA Bİ ANDI. neden benimle ilgilendi amk? ne alaka yani.?

babam da ondan beklemediğim şekilde saçma sapan hareketler yapmama ya da yediklerime dikkat etmediğim konusunda bana kızmak yerine biraz daha dikkatli olmamı, bir sorun olursa işyerinin hastaneye yakın olduğunu söyledi.

yani... bu bir şey olursa beni çağır demekti sanıyorum ki.

onlardan o kadar uzaklaşmıştım ki ilk başta idrak edemedim olanları, yemekten sonra odama geçip düşünürken anladım anca.

ama mutlu oldum.

uzun zaman sonra ilk defa yabancı gibi hissettirmediler bana.

bugün çooook güzel bir gün!! <3

iyi geceler günlük. ♡"

🐇

lab 7

jeongguk
ben molaya çıakyjm mı
çpk aciL

jimin
nolmuş buna

hoseok
KOLU KOPMUŞ

jimin
saçmalama amk

yoongi
kolu kopsa da mola için izin isteyen koca yürekli stajyer

jimin
JWHSBSNDNSMDD
güldürdün beni lan kedo
hadi yine iyisin bugün yemeğine müshil katmayacağım

yoongi
OROSPU ÇOCUĞU SEN MİYDİN O
KAÇ GÜNDÜR NELER ÇEKİYORUM BEN HABERİN VAR MI
MUHALLEBİ ÇOCUĞU OLDUM SENİN YÜZÜNDEN

the. lab | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin