MERHBAAAAA!!!<3<3<3<3<3<3<3
labsal krizler yasamaya hzırsanız bolume gecebilirsniz... 🫡💗
iyi okumalar!!
🍯
"hey. merhaba günlüğüm.
biraz durgun hissediyorum, az önce taehyung hyungla konuştum ve... mutluyum aslında.
ama nedense içimde bir huzursuzluk var, sanki kötü bir şey olacak gibi. pazar günü tüm ailenin ortasında eleştirilmemden daha kötü ne olabilir diyordum ama...? kim bilir, olabilir.
ayrıca taehyung hyung iki gün yok ve ne yapacağım bilmiyorum, haftasonu evde kalmak işkence gibi. özellikle abim bir haftadır peşimdeyken. pişman olduğunu söylemişti ama inanmıyordum. güvenmiyordum. hala kırgındım.
15 yaşındayken ilk azarımı işittiğimde de söz vermişti bana çünkü. seni koruyacağım, bırakmayacağım, onlara birlikte karşı geliriz demişti ama yoktu. 17 yaşımda yanımda değildi. ben sınava girerken yoktu, sonuçlarıma bakarken yoktu, okurken yoktu, mezun olduğumda yoktu... hayatımın konuk oyuncusu olmuştu bir anda. kendi çevresine kapılıp beni unutmuştu o zamanlar.
ben de onu istemiyordum şimdi.
yine gidecekti çünkü, yine bırakacaktı beni ve ben yine tek kalacaktım. bunu bilmek, daha doğrusu böyle hissetmek o kadar boktandı ki.
bir haftadır bana ballı süt getiriyordu.
istemediğimi söylemiştim, içmemiştim, dökmüştüm, pes etmemişti. balı sıcak süte koymak sağlıksız demiştim, gülüp sarılmıştı bana.?
odama gelip ağlamıştım maalesef ki... evet. bir yanım onun göğsüne sığınıp ağlamak istiyordu ama nefret eden tarafıma tutunuyordum inatla.
öyle yani günlük. taehyung hyungumla gün geçtikçe dünyanın en iyi çifti olma yolunda ilerliyoruz. her şey yolunda. tek canımı sıkan askerlik mevzusu? gerçekten ondan ayrılacağıma inanmak çok zor ama bir seneden az vaktimiz kalmışken buna adapte olmam gerektiğini de biliyor gibiyim. HER ŞEY ÇOK KÖTÜ???
biraz ağlayacağım.
görüşürüz günlük.
:("
🌟
5 ocak
cuma🫶🏻
lab 7
namjoon
arkadaşlar
siz beni delirtmeye mi çalışıyorsunuz
öyleyse söyleyin de işi bırakayım
aldığım maaşın üçte biri psikologlara gidiyor amkjeongguk
noldu ki hocam hyungum
kurdelenizi de vermiştim oysakijimin
bir şey yok ya
labın ortasına su damlıyor
hoseoku tepeye çıkarttım tutuyor deliği
olay bunamjoon
olay bu mu
hoseokun görevini kim yapıyorjimin
onu daha ayarlayamadım
en kısa sürede düşünüp hayata geçireceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the. lab | taekook
Fanfiction[🥼🔬] [theoretically lab] kim taehyung, stajyer jeon jeongguk'un tam bir virüs olduğunu düşünüyordu.