Durudan
Ben gayet hamaratim.Hanife Sultan bana beceriksizsin demişti üstüne üstlük bir de, yiğit öküzüne benzediğimi söylemişti.İçimden sabırlar çekip, söylenirken gelen tiz bir sesle kafamı kaldırdım.Sesin geldiği yöne baktığımda, yüzümü buruşturdum.
"bu gayin burada ne işi var" kızlara yönelttigim soruyla, Talya kızı süzdü ve konuştu "he amına ne diye geldi bu"
Lal tiksinti ve nefret eden bakislarla, Fulya ve arkasında ki arkadaşlarına bakarken konuştu "Emreler için gelmedilerse ben ne olayım"
"benim kocamdan uzak dursunlar" alya kaşlarını çatmış, konuşmasına devam ediyordu "sikerim onları" dediğinde güldüm
"yokki"
"bir şekilde oldururuz" dediğinde hepimiz gülmustuk.Mira Fulyaya baktığında, bir anda öğürmeye başladı.
"öggkk" diye sesler çıkartırken hepimiz Miraya bakıyorduk.Bize baktığında konustu "ne, kusasim geldi kustum olamaz mi?" Efsa gözlerini devirmisti "gay ya"
"kes lan" dediğinde hepimiz içeriden çıkmış, otuz iki diş sırıtan Balcaya bakıyorduk.
"Ben geldiiimm" uzatarak ve mutlu bir şekilde söyledigi kelimeler boğazına dizilmisti.Fulya ve tayfasını görünce yüzü düştü.Hemen yerine oturdu ve konuştu.
"bu mallar niye burada" dediğinde gözlerim Fulyadaydi "ne bileyim anasını satayim" Balca oflayarak etrafa baktığında, Hanife sultanla Fulyanın konusmalarina kulak kesildik
"nasulsun Hanife nine eyi misun?' sahte bir gülümsemeyle Hanife nine, ciddiligini korkuyorduk
"eyiyum kizum da", kiza biraz baktıktan sonra konusmaya devam etti "hangi rüzgar attu sizi buralara"
Hanife nine imali konuştuğunda bıyık alti sirttim.Hepsi bir ağızdan konusmaya başladığında Hanife nine bağırdı
"susun da kaf kafalilular başımı şisurdunuz, geçin ha suraya yardim edun sizde"
Fulya hemen Hanife Sultanin diğer tarafına oturdu digerleride dizilip, yerleşirken Fulya samimiyetsiz gülüşünü vermeye devam ediyordu
"tabu hanife ninem ne kadar hamarat olduğimu sende bileysun da" bunu dediğinde gülmemi tutamamıstım
Fulya bana baktığında bana tiksindirici bir bakış atıp baştan aşağı süzmüstü "sende mu burada muydun da"
"evet fulyacim beğenemedin mi?" hafif alayci bir tavirla soylemisken Fulyanin arkadaşı olan Filiz atladi "yok begenemeduk da, napacaksun?' Filiz gülerek söylediğinde, Fulya konuştu"yoksa altu yasundaki duru gibu beni isurur misin?"
2004, - Tanrıssal bakış açısı
Küçük Duru, Yiğitlerin evindeydi.Her ne kadar yiğitle uğraşsa da onu seviyordu.Yiğitlerin evinde bir yoğunluk vardı.Savaştan, bahsediyordular ama tam olarak ne savaşı olduğunu anlayamamıştı.
"ya niye vuruyorsun şimdi bana?" Yiğit kaşlarını çatmış Duruya bakarken Duru da aynı tepkiyle karşılık vermişti.
"sende beni sinir etmeseydin" Yiğit ofladı."Bem seninle oynamayacağım git" Küçük Duru gülmeye başlamıştı "ezik kiminle oynayacaksin" dediğinde Yiğit omuzlarını silkmişti.
Duru meraklı bakışlarıyla Yigiti izlerken, Yiğit Fulyanın yanına gitti.Biraz konuştuktan sonra Yiğitle Fulya samimi bir şekilde oyun oynamaya başlamıştı.
Duru, dişlerini sıkarak oraya bakıyordu.Fulyayı hiç sevmezdi.Yigıtin onunla bu kadar samimi olması canını sıkıyordu.Her ne kadar istemese de Yigiti kıskanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kolay degildir| asker kurgu
Non-Fiction"İşte geliyor uzaktan, beze sarılmış Akrabalar her bir baştan başa şaşırmış Anam koşar yalınayak, yarı delirmiş Gelir anam, gelir desem, desem yalandır Güzel anam, canım anam, kolay değildir" "kolay, kolay, kolay, kolay, kolay değildir" hepimiz bağı...