0.4

47 6 26
                                    

Talyadan
Hava çoktan kararmıştı.fulyayı bir güzel postalamıştık.Durunun sabahtan beri ağzını bıçak açmıyordu.

Ben ise gece planladığım motor yarışını düşünüyordum.Her zaman gittiğim yere gidecektikm.

Çoğu kisi kendi odasına çekilmişti bende fırsattan yararlanacaktım tabi.
Üzerime siyah bir bluz, altına siyah kargo bir pantolon ve bir de deri ceket almıştım üzerime.

Motor eldivenlerimi taktiktan sonra hazırdım.Cebimden çıkardığım sigara dalını dudaklarıma götürdüm.Atesi yaktıktan sonra dumanı içime çektim.

Genelde içmezdim, kafam dağınık olduğu zamanlar içerdim.Ama yaklaşık bir ay sonra babamın ölüm yıl dönümüydü.Bu yüzden aklım karmaşık bir labirent gibiydi.

Düşüncelerime dalarak motorumun yanına ulaşmıştım.Motorumu inceledikten sonra sigarayı yere attım ve ucunu ayağımla söndürdüm.

Motora bindim ve kendi kendime mirildandim."Bugün bir yarış yapacağız hazır mısın?" gülümseyerek söylediğimde kaskı elime aldım.

Kaskı kafamdan gecirdim ve taktiktan sonra artık hazır sayılırdım.Motora ara gaz verdikten sonra, gaza yüklendim ve hızlı bir şekilde sürmeye başladım.

Her zaman gittiğim cadde yoldan giderken hızımı yavaşlatma gereği duymuyordum.Bu saatte pek bir araba olmazdı.

Rüzgar saçlarımı savururken, altımda akıp giden yola bakıyordum.Huzur vericiydi.Motor benim için yaşam tarzıydı.

Hızl bir şekilde yol alıp, motor yarışlarının yapıldığı yere ulaşmıştım.Alan hıncahınç doluydu ama artık alışmıştım.

Motordan indim ve kaskı motoruma taktım.Kendi motorumla yarışmayacaktım.

Yürümeye başladıgımda mesafeli ve soğuk tavrımı koruyordum. Buradakiler pekte tekin degildiler.

Sonunda yaklaştığımda kapıyı açtım ve kalabalığın içine daldım.Orta yaşlı, kel adam önümde bittiğinde üzerinde ki kolsuz deri ceketi göz çarpıcıydı.

"bugün de teksin ha?"

Adamı es geçip konuştum.
"Duyurularını yap, yarışa katılıyorum"

Adam bana pis pis sırıttıktan sonra tekrar kalabalığa döndü ve bağırmaya başladı.

"Evet baylar, bayanlar! Bugünün katılımcılarına bahisleri alalım!" Tüm kalabalık ona odaklandığında isimleri saymaya başladı.

"Matiz, Duman, Barut ve.." Adamın konuşmasının bitmesini beklerken adam konuştu sonunda benim adımı söyleyebilmisti "Cambaz!"

Bir çığlık tufanı koptuğunda yüzümü buruşturdum.

Zaman daralıyordu, birazdan diğer yarışmacılar buraya gelicekti.Derin bir nefes verip motoruma yürümeye başladım

Motorumun yanına geldiğimdez kaskımı elime aldim.Ama gelen sinir bozucu sesle yan tarafıma baktım.

"Ne o cambaz artçın yok mu? biliyorsun artçın olmadan yarışamazsın" bunu derken yüzündeki sırıtış git gide yayılmıştı.

Haklıydı artçım yoktu."Benim olmamı ister misin, eğlenceli olur hm?" bunu dediğinde yüzündeki pis sırıtıştan ne demek istediğini anlamıştım.

"Sen sunuculuğu yapsana" dediğimde dilini damağına vurarak konuştu "olmaz hem işim bitti sayılır, ver ben olayım iste"

"HasbinAllah" bunu dediğimde adim atarak üstüme yürümüştü "Hadi ama cambaz korkuyor musun?"

kolay degildir| asker kurgu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin