SAAT 12'DE.

121 16 2
                                    

*Hatırlatma*

y/n: aranızda ne varsa kes o zaman. Ciddi değilsen flört etmeye çalışma.

*Hatırlatma bitmiştir*

Taehyung: ne yapacağımı sana mı soracağım prenses?

y/n: eğer konu Minji ise bana soracaksın. Minji kendisinden uzak durmanı istiyor ve sende uzak duracaksın.

Taehyung: daha birkaç saniye önce arkadaşını bana ayarlamaya çalışıyordun, şimdi ne oldu?

"Dedi adeta hesap sorarcasına."

y/n: o senin zihniyetinin tek günlük şeylere bastığını öğrenmeden önceydi canım.

"Tam Taehyung konuşmak için ağzını açmıştı ki başka biri araya girdi."

RM: Taehyung sende duydun. Minji istemiyor. Boşuna olay çıkarmaya gerek yok.

y/n: hyung tokum, size afiyet olsun.

"Dedim ve ayağa kalktım. Sandalyeyi geri masaya doğru ittirdim. Arkamı dönüp hızla yürüdüm ve yemek odasından çıktım. Yürümeye devam ederken açılan bir kapı sesi ve daha sonra ise yaklaşan ayak sesleri."

"Gözlerimi sıkı kapatarak yavaşça yürümeye devam ettim. Bir elin kolumu tutup beni durdurması ile gözlerimi açtım ve elin sahibi olan Taehyung'a baktım."

y/n: ne var?

Taehyung: konuşabilir miyiz y/n?

"Dediğinde kolumun üzerindeki eline uzunca baktım."

y/n: elini çek.

Taehyung: afedersin.

"Demiş ve elini çekmişti. Geri bir adım atarak eliyle ensesini kaşımıştı."

Taehyung: konuşabilir miyiz?

"Dedi sorusunu tekrarlayarak. Olumlu anlamda kafamı salladım ve yürümeye devam ettik. Birlikte bahçeye çıktığımız zaman karşılıklı oturduk. Kollarımı bağlayarak arkama yaslandım."

Taehyung: akşam yemeğinde sorun çıkardık.

Dedi hafif gülümseyip kafasını sallarken."

y/n: sorun çıkaran ben değildim Taehyung... Her neyse buraya tek günlük ilişkilerinden konuşmaya gelmedik değil mi?

Taehyung: hayır tabiki. Öncelikle senden özür dilerim. Biraz sert çıktım.

"Demişti mahcup bir tavırla."

y/n: bende özür dilerim, asıl ben sert çıktım ama bilirsin işte, biz kızlar arkadaşlarımızın üzülmesine dayanamayız.

Taehyung: ona biraz intikamcı diyebiliriz.

y/n: yani.

"Dedim 'i' harfini uzatıp gülümseyerek. "

Taehyung: arkadaşın konusunda daha hassas olacağıma emin olabilirsin.

"Dedi güven verircesine ciddi bir şekilde konuşarak."

y/n: ondan birazcık bile hoşlandın mı?

"Dediğimde yüz ifadesi belirsizlik içinde değişti."

Taehyung: olabilir. Yani kafa dengi bir kız. Biraz inatçı ama tatlı.

y/n: Taehyung eğer ciddi bir ilişkiniz olursa ki olmasını isterim.

"Derken gülmüştü. Biliyorum insanların hayatlarına karışıp onları zorla bir ilişki içerisine sokmam çok ayıp ve kötü birşey ama onlarda gördüm. Birazcık bile olsa onlarda bir çekim vardı."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin