◇ Yeni Sensei ? ◇

3 1 0
                                    

    

         İyi bayramlar ♡♡♡

Marya'nın anlatımı:

        Staj bitmişti. Bugün Pazar. Yarın okul var. Final sınavları var . Nasıl bir sınav olacağız acaba ? Cidden fazla zorlanmayacağımız bir şey olsun. Sınav demişken daha cezam var. Ve bu ceza niyetine gireceğim sınavı Aizawa sensei yapacak. O adam korktuğum nadir insanlardan. Neyse bugün aylaklık günü.

         Rutin işlerimi yaptıktan sonra resim odama gittim. Aklıma bir anda esenleri çizdim. Sonraa ise herkes kalkmış ve kahvaltı etmiştik. Günün geri kalanı ise bu şekilde aylaklık ederek geçmişti. Abimler ile playstation oynamış , annemle tatlı yapmış , abla bitkilere bakmıştık falan filan. Günüm böyle geçmişti. Şimdi ise yatakta telefon ile oynuyordum. Allah nasip eder elimden bırakıp uyuyabilirsem uyuyacaktım. Ve bunu başarmıştım. 

İlahi Anlatım:

           Meryem sabah kalkmış ve rutin işlerini yapmıştı. Sonra ise koşu yapmış , Spor yapmış ve duş almıştı. Kahvaltı hazır olduğunda da kahvaltı etmişti. Şimdi ise U.A ya doğru gidiyordu. Ne yazık ki artık yolda Bakugou ile karşılaşması pek mümkün değildi. Yani yolun yarısından sonra karşılaşma ihtimalleri vardı. Ama ne de olsa ihtimal. Meryem den ön beş dakika önce ablası evden çıkmıştı. Bugün öğretmenlik yapmaya başlıyordu. Hangi okulda yapacağını sadece annesi biliyordu.

           Meryem okula varmıştı. Bugün tüm yolu yürüyerek gitmeye karar vermişti ve yürümüştü. Şimdi ise kapıdan girmişti. Bu 1 A sınıfı için garip bir şeydi . Çünkü Marya kapıdan giren biri değildi. İki yada üçüncü kapıdan girişiydi. Ders zili çaldıktan sonra herkes yerlerine geçmiş, Aizawa'nın gelmesini bekliyorlardı.

            Aizawa sınıfa sarı tulumu ile birlikte girmişti ve konuşma yapmak için boğazını temizlemişti.

" Günaydın veletler. Bugün size final sınavlarından başka bir duyurum daha var. Sizi zar zor kontrol edebildiğim , yerinde durmayan , sıkıntılı veletler olduğunuz için müdürden bana yardımcı olacak başka bir sınıf öğretmeni istemiştim ve müdürde bunu kabul etti. Sizi yeni sınıf öğretmeninizle tanıştıracağım. Gelebilirsin!!" Diye konuşmasını yapmıştı.

       Çoğu kişi şaşırmıştı. Ve yeni öğretmenlerinin kim olduğunu merak ediyorlardı. Bazıları ise bunu hiç umursamamıştı. Taki yeni senseileri sınıfa adımını atana kadar. Kapıyı açan kişi içeri bir adım atmasıyla , etrafı ezici ve korkutucu bir aura kaplamıştı. Bununla ilgilenen de ilgilenmeyen de o kişiye odaklanmıştı.

Meryem'in anlatımı:

          Yeni senseimiz kimdi acaba ? Hem bu sınıftakileri Aizawa senseiden başka korkutabilecek biri varmı ki? Aizawa senseinin gelebilirsin demesi ile kapı açılmış ve içeri adımını atmıştı. Ama attığı gibi etrafı ezici ve korkutucu bir aura kaplamıştı. Hoy , bu aura çok tanıdık. Yoksa .....

İlahi Anlatım:

            Yeni sensei adayları sınıfa bir adım daha atmıştı. Her adımında aura daha da ezici hale geliyordu. Ve herkes gelen kişinin yüzünü görmüştü. Tabi iki şahıs görmesi ile yeni senseilerine tutulmuştu,  o ayrı bir konu. Ve yeni srnseileri olan kadın bir hamle yapmaya hazırlanmıştı. Kadını gördüğünden beri endişeli olan Meryem , kadının yapmak istediği hareketle ona mani olmak için seslenmişti ama çok geçti. Yapacağını çoktan yapmıştı yeni kadın....

Meryem'in anlatımı:

           Yeni senseimiz sınıfta tam karşımızda durduğunda onun olduğunu netleşmişti. O ablamdı. Hani U.A ya gelmeyecekti. Madem gelecekti neden bana söylemedi. Bize yaptığı ezici baskı yüzünden hareket edemezken , iki parmağını öpücük atacakmış gibi dudağına doğru götürürken yapmak istediğini anlamıştım. Diğerlerini bilmem ama Kaminari ve Mineta bundan etkilenecekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 U.A'da Bir Türk Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin