Bakugou'nun anlatımıSpor festivali iki gün önceydi. Ve Aizawa sensei bu gün staj yapıcağımız kahramanları seçeceğimizi ve isimlerimizi belirleyeceğimizi söylemişti. Okul yolunda ilerliyordum. Gittiğim yol çatlak kızın evinin oradan da geçiyordu. Yolda karşılaşmamak için genel olarak beş yada on dakika daha erken çıkıyorum. Bir kaç sefer giderken görmüştüm. Şansa ki o beni görmemişti. Yani sınıfta soğuk biri ama anlaştığımızdan beri çok konuşuyor. Yani sadece benle . Diğerleri ile aynı şekilde devam ediyor.
Yolda ilerliyordum. Çatlak kızın evinden de geçmiştim. Ve onu hiç görmedim. Ya çoktan okula gitti . Ya da daha evden çıkmadı. Neyse ne görmeyecek olmam iyi.
" Hoy , Bakugooouu?" Diye biri seslendi.
Çatlak kızın sesine benziyor . Umarım değildir. Arkamı döndüm. Dönmez olaydım. Seslenen çatlak kızmış. Şom ağzıma sıçayım.
" Hehhh, yetiştim. Madem bizin evin oradan geçiyorsun niye söylemedin baka!!!?"
" Söylemek zorunda değildim. Ayrıca nereden geçtiğimi sormadın."
" Cidden gıcık insanın tekisin Bakugou . Evin bu taraflarda mi senin ?"
" Sana ne ?"
" Sadece sorduk be bomba çocuk . Bir şey de sorulmuyor. "
" sorma o zaman "
" Gıcık , gerizekalı , baka bomba çocuk. "
" Sen nesinsanki ? Önce bir kendine bakta . Gelmiş bana laf ediyorsun. En iyisiyim ben !"
" Aynen , aynen. Ha bir dakika " dedi . Çalan telefonunu açarken.
" Alo ?"
" He Nisa sen miydin ?"
" Açarken bakmadım kim olduğuna ."
" Tamam ya gidiyorum okula. Çıktım evden. "
" İnanmazsan inanma ya bana ne ?"
" İyi iyi , hadi görüşürüz. "
" Kapat artık şunu yaaa " dedi ve telefonu çebine koydu.
Sanırım buna güvenmedikleri için tedbir alıyorlar. Yani ben olsam bende bu deliye güvenmem. Pek güvenmiyorum zaten de . Sonra söylenmeye başladı.
" Küçüğüm saki ben de . Gelmiş " okula gittin mi , evden çıktın mı , kalktın mı ?" Gören de ebeveynim ile konuşuyorum zannedecek. Oysaki benden sadece ayça büyük olan Nisa ve Nazlım'la konuşuyorum. " diye söylendi.
" Bence sana güvenmemekte haklılar. "
" Niye "
" Delisinde ondan "
" Hhaahhaaa çok komiksiniz Bokugou bey. Neyse ben markete gireceğim . Sen girecek misin ?"
" Alacak olduğum bir şey yok. "
" İyi sen git o zaman. Beni bekleme . "
" Neden bekleyeyim ki zaten. " dedim.
O markete bense okula doğru giderken. Okula varmıştım. Sınıfa gidip sırama oturdum. Çatlak kız hala gelmemiş.
Zilin çalmasına beş dakika varken çatlak gelmişti. Işınlanmıştı. Her gün aynı şey olduğu için , herkes buna alısmıştı. İlk gün hariç sınıfa kapıdan girdiğini görmedim. Değişik biri ama dersleri baya iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U.A'da Bir Türk Kızı
Фанфик"EN GÜÇLÜ KAHRAMAN BEN OLACAĞIM!! HERKESE KENDİMİ KANITLAYACAĞIM!!" Özgünlüğü üzerinde tam hakimiyeti olmayan bir kızın, en güçlü kadın kahraman olma hikayesi. Bir Türk kızı U.A da okuyor olsaydı ne olurdu? Aklıma esti ve ya...