Sabah kalkıp rutin işlerimi halledip, yatağıma geri yattım. Neden mi erken kalkmıştım . Şimdi ise yatakta telefon bakıyordum. Geçen gün kurdukları 1/A grubuna bakmış bulundum ve bu ne? Destan mübarek. Sonra yeniden mesajlaşmaya başladılar.Mina: Selam :)
Mina : Bugün stajlarımız başlıyor. Hey Marya çevrim içisin madem cevap versene !!
Marya :evet staj başlıyor. Sen kiminle staj yapıyorsun?
Mina : hım ismini tam hatırlayamadım şimdi. ( Kesinlikle yazar unutmadı :) )
Marya: İyi.
Mina : Geçen gün Todoroki ile ne yaptınız? İkinizde gruba bakmadığınız için en son sana özelden mesaj attım ama kimin umurunda. Bakmadın bile.
Marya:Hiç bir şey yapmadık.
Sen biyerlerinden uydurduğun randavuda hiç bir şey yapmadık. Cevap verememe sebebim , taşınıyor olmamızdı.Mina : Neden taşındın ki ?
Marya: annemler de Japonya'ya taşınmaya karar vermişler ve ev küçük geleceği için taşındık.
Marya: ama ev mükemmel.
Görsen ağzın açık kalır.Mina: Cidden mi ? En kısa zamanda senin evine gelmeliyim.
Bakugou : Gidin özelden konuşun amk.
Marya: Bakugou !! Artık beraber okula gidemeyiz. Ev senin evinden uzak:(
Bakugou: eee ne güzel. Neden üzülüyorsun ki mal.
Marya : haaa ben seninle okula
gitmeyi seviyordum. Ne güzel yanlız başıma gitmiyordum. Alındım,
darıldım ve küstüm bomba çocuk.;(Bakugou: üzülürsen üzül amk. Benim için güzel bir şey. Neyse ikide bir yazıp durmayın . KAFAM ŞİŞTI.
Marya: iyi be.
Sinir küpü Bakugou. Bir kerede farklı bir şey söyle. Neyse hazırlanma vakti. Duş alıp hazırlandıktan sonra mutfağa gittim. Annem yine döktürmüş. Çok güzel kokular geliyor. Baba evi denen şey cidden mükemmel bir şey. Yani bazı zamanlar sıkıntı oluyor ama kimin umurunda. Hep beraber kahvaltı yaptıktan sonra herkes kendi yoluna gidiyordu. Ama Kaan abim beni bırakmaya karar vermişti. Nedeni bilinmeyen bir şekilde beni o okula bırakıyordu. Motorla gidiyorduk. Kaskı kafa zorla geçirdikten sonra güzel bir okula gidişti. Cidden buarada kaskı kafa zorla geçirdi. Hala daha açıyor ama motorla bir yere gitmeyi seviyorum. U.A ya varmıştık. Kapının önüne o kadar hızlı gelmiştikki ben bile ne ara geldiğimizi anlayamadım. Kapının orada olanlar mal mal bakıyordu o ayrı bir konu. Motordan indim ve kaskımı çıkardım. Abimde kaskını çıkarmıştı. Ne çıkarıyorsun be adam. Şimdi seni görüpte aşık olurlarsa !!! Yani yaşıtı yok ama neden olmasın. Abimi kimse benden alamaz. Kaskını geri hızlıca kafasına taktım.
" Kaskını çıkarma !!"
" Niye be??"
" Seni yakışıklı bulurlarsa ne yapacağım Haa??? Abimi kimselere kaptırmam ben!!"
" Tamam tamam. Kıskançlık başladı yine. Eğer bir gün evlenebilirsem, beni eşimden daha çok kıskanacak kapasite var sende ,"
" Bana ne ! Sen benim abimsin. Başkasının da hiçbir şeyi olmayacaksın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U.A'da Bir Türk Kızı
Fiksi Penggemar"EN GÜÇLÜ KAHRAMAN BEN OLACAĞIM!! HERKESE KENDİMİ KANITLAYACAĞIM!!" Özgünlüğü üzerinde tam hakimiyeti olmayan bir kızın, en güçlü kadın kahraman olma hikayesi. Bir Türk kızı U.A da okuyor olsaydı ne olurdu? Aklıma esti ve ya...