* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.
Αγαπητοί συγγραφείς, χαίρεται!
Καλωσορίσατε σε ένα ακόμα βιβλίο συνεντεύξεων, το οποίο μοιάζει πολύ με το προηγούμενο που έκανα πρόσφατα, "Tell me about you" και που έδινε περισσότερη έμφαση στον συγγραφέα, στις απόψεις του περί συγγραφής, στο πώς ξεκίνησε να γράφει και στη θέση του πάνω σε μερικά θέματα της εφαρμογής.
Εκεί, εκτός των άλλων, μπορούσε ο συγγραφέας να προωθήσει ένα βιβλίο του, παρουσιάζοντάς το ώστε να το δουν συγγραφείς κι αναγνώστες και να το γνωρίσουν.Επειδή μου άρεσε η ιδέα αυτή των συνεντεύξεων και είδα την απήχηση που είχε, αποφάσισα να κάνω άλλο ένα βιβλίο συνεντεύξεων, παρόμοιο με το προηγούμενο ως προς τη διεξαγωγή του, με μόνη διαφορά, ότι αυτό το βιβλίο θα δώσει περισσότερη έμφαση στα βιβλία των συγγραφέων.
Ναι, καλά ακούσατε, "βιβλία" κι όχι "βιβλίο" γιατί ο συγγραφέας θα έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει και να προωθήσει περισσότερα βιβλία στη συνέντευξή του.
👉Υπάρχει και Β' Μέρος στο ίδιο βιβλίο, με νέο ερωτηματολόγιο σχετικά με τον ήρωα ενός βιβλίου και σύντομα θ' ανεβάσω και Γ' Μέρος με ερωτήσεις σχετικά με τον αντιήρωα ενός βιβλίου όπου θα μπορείτε αν θέλετε να δώσετε εικόνα τους και το εξώφυλλο του βιβλίου όπου ανήκουν.
Ποιός ξέρει; Αν μου έρθει έμπνευση μπορεί να ανεβάσω νέες συνεντεύξεις, οπότε μείνετε συντονισμένοι!
Φυσικά μπορούν να πάρουν μέρος κι οι συγγραφείς που ήδη έδωσαν συνέντευξη στο ίδιο ή σε άλλο βιβλίο μου, αφού θα είναι άλλες οι ερωτήσεις! ☺️
YOU ARE READING
Tell me about your book
RandomΈνα πρωτότυπο είδος συνέντευξης συγγραφέων που ακολουθώντας το παράδειγμα του προηγούμενου βιβλίου συνεντεύξεών μου, "Tell me about you". Αυτή τη φορά, συνεχίζω την προσπάθεια προώθησης κι ανάδειξης βιβλίων της εφαρμογής, δίνοντας ερωτήσεις σχετικά...