@Billy_Greece021

33 3 3
                                    

Καλωσορίζουμε τον Billy_Greece021 σ' αυτή τη συνέντευξη.
Σήμερα, λοιπόν, στο Γ' Μέρος των συνεντεύξεων όπου μιλάμε για τους κακούς των βιβλίων, θα μιλήσουμε για τον Λεωνίδα Στεργιόπουλο, από το βιβλίο Grand Theft Auto: Gang Wars!

🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🔭

1. Περιέγραψε την εξωτερική του/της εμφάνιση με λίγα λόγια. Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, κάποιο σημάδι ή ουλή που τον/την κάνει να ξεχωρίζει;

Κοίταξε. Όπως συνέβη και στο προηγούμενο ερωτηματολόγιο, έτσι και τώρα, έχω στο μυαλό μου τον ηθοποιό Δημήτρη Αλεξανδρή, ο οποίος φέτος βρίσκεται στο Προξενιό της Ιουλίας! Οπότε, μιλάμε σίγουρα για έναν άνδρα με ένα, σχεδόν, μακρύ μαλλί!

2. Ποιά είναι γενικά η διάθεσή του (πχ. δείχνει κατσούφης, γκρινιάρης, απαισιόδοξος, θυμωμένος) και ποιά η πνευματική του κατάσταση (λογική/τρέλα).

Η διάθεση του κατά τη διάρκεια του βιβλίου αλλάζει συνεχώς, και εξηγούμαι. Είναι θυμωμένος, διότι έχασε τον αδερφό του, σε κάποια flashback είναι πολύ χαρούμενος, σε άλλα πάλι θυμωμένος. Ένα roller coaster ένα πράγμα!

3. Ποιό είναι το κίνητρό του; Μήπως έχει καλές προθέσεις, αλλά παρεξηγείται;

Αναλόγως πως το βλέπει κανείς. Το κίνητρο του είναι να πάρει εκδίκηση για το θάνατο του αδερφού του, οπότε κάνει ό,τι μπορεί γι’ αυτό…

4. Θεωρεί τον εαυτό του ότι είναι κακός;

Κοίταξε. Θα σου πω. Εδώ συμβαίνει κάτι διαφορετικό, το οποίο με έχει κάνει να τον αγαπήσω σαν ήρωας. Σε κάποιο κεφάλαιο, μαθαίνουμε ότι ο Λεωνίδας είναι ο πιο καλός άνθρωπος που υπάρχει. Ένα γεγονός, όμως, τον αλλάζει τόσο πολύ, που από καλός, μεταμορφώνεται σε έναν άλλο άνθρωπο.

Τι εννοώ με αυτό. Δεν είναι ότι από την αρχή είχε αρνητικά κίνητρα. Απλά ένα τραγικό γεγονός, τον άλλαξε τόσο πολύ, που δε νομίζω να θεωρεί τον εαυτό του κακό. Ίσως είναι η ζωή που του στήνει παγίδες.

5. Νιώθει αδικημένος; Αν ναι, σε ποιόν ή σε τί πάνω ρίχνει το φταίξιμο για αυτό που του συμβαίνει;

Νιώθει αδικία, και αυτό διότι, αρχικά επειδή ψάχνει ένα δολοφόνο (κρατήστε το), και στη συνέχεια κατηγορεί τους πρωταγωνιστές μας για το θάνατο του αδερφού του.

Tell me about your bookNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ