@Marypap04

189 14 32
                                    

Χαιρετώ συγγραφείς και αναγνώστες της εφαρμογής! Ξεκινούμε το project, με τη συνέντευξη της Marypap04 συγγραφέα της εφαρμογής με αρκετά βιβλία στο προφίλ της. Πάμε λοιπόν, να γνωρίσουμε από κοντά τα βιβλία της.

🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏

1. Από πότε ξεκίνησες να γράφεις στην εφαρμογή και πόσα βιβλία έχεις δημοσιεύσει σ' αυτήν;

Ξεκίνησα να γράφω στην εφαρμογή γύρω στα Χριστούγεννα του 2019-20, άρα είμαι εδώ περίπου τέσσερα χρόνια, στα οποία έχω δημοσιεύσει νομίζω έξι βιβλία και μερικά διηγήματα. Είχα και μία συλλογή διηγημάτων κάποτε αλλά την κατέβασα γιατί ήθελε πολύυυ καλή αναθεώρηση!

2. Ποιό ήταν το πρώτο βιβλίο που δημοσίευσες, σε τί είδος ανήκει, τί θέματα πραγματεύεται και τί μηνύματα περνάει στους αναγνώστες;

 Ποιό ήταν το πρώτο βιβλίο που δημοσίευσες, σε τί είδος ανήκει, τί θέματα πραγματεύεται και τί μηνύματα περνάει στους αναγνώστες;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Το πρώτο βιβλίο που δημοσίευσα είναι μια αστεία ιστορία. 😂

Λοιπόν, το φθινόπωρο του 2019 είδα για πρώτη φορά όπερα στην Θεσσαλονίκη. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία για μουσικούς και μη, αλλά ειδικά εμένα που ασχολούμαι με αυτό το αντικείμενο μου έκανε πολύ καλό να το ζήσω από κοντά. Όταν κατέβασα την εφαρμογή και αποφάσισα να ξεκινήσω να γράφω κάτι, μου ήρθε στο νου το συγκεκριμένο έργο για δύο λόγους: αρχικά, η πλοκή του με είχε εντυπωσιάσει, μου φαινόταν ιδανική για βιβλίο, και δεύτερον ήταν εύκολο για μένα που έκανα την πρώτη μου συγγραφική απόπειρα να πατήσω πάνω σε κάτι που ήταν ήδη εκεί (δηλ. το κείμενο της όπερας) και να το διασκευάσω. Έτσι προέκυψε ο "Ριγκολέτο", βασισμένος στην όπερα του Verdi. Είναι η ιστορία ενός δύσμορφου γελωτοποιού στην αυλή ενός νεαρού Δούκα που καταχράζεται την εξουσία του και αποπλανεί γυναίκες. Όλα ανατρέπονται όταν η κόρη του γελωτοποιού, του Ριγκολέτο, ερωτεύεται τον Δούκα, τη στιγμή που πάνω από τα κεφάλια όλων τους κρέμεται και μία κατάρα από έναν ηλικιωμένο ευγενή. Νομίζω ότι η φράση "η εκδίκηση είναι σαν δικέφαλη οχιά: καθώς βλέπεις τον εχθρό σου να καταστρέφεται, δηλητηριάζεσαι κι εσύ ο ίδιος" που έλεγε ο αγαπημένος Άανγκ από το The Last Airbender αποδίδει το κύριο μήνυμα του βιβλίου. Άλλα μηνύματα είναι η αδικία και το πώς μπορεί να κάνει τους ανθρώπους δυστυχισμένους, είτε μιλάμε για κοινωνική αδικία είτε για την περιθωριοποίηση κάποιου λόγω της εμφάνισής του, όπως συνέβαινε στην περίπτωση του Ριγκολέτο.

Tell me about your bookWhere stories live. Discover now