@georgiamrv_

53 8 65
                                    

Καλωσήρθατε στο Γ' Μέρος των συνεντεύξεων. Εδώ, θα γνωρίσουμε τους κακούς ή αντιήρωες των βιβλίων των συγγραφέων. Σ' αυτή τη συνέντευξη, η georgiamrv_, μας παρουσιάζει τον κακό του βιβλίου της "SERENA", τον Ολλανδό Πίτερ Ντε Γιάγκερ, γνωστός κι ως Σαπιοδόντης!

Πάμε να τον γνωρίσουμε λοιπόν!

🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🔭

1. Περιέγραψε την εξωτερική του/της εμφάνιση με λίγα λόγια. Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, κάποιο σημάδι ή ουλή που τον/την κάνει να ξεχωρίζει;

Ο σούπερ κακός του βιβλίου, ο ορκισμένος εχθρός του καπετάνιου, είναι ο Ολλανδός Πίτερ Ντε Γιάγκερ γνωστός και ως Σαπιοδόντης. Πριν προχωρήσω στα εξωτερικά του χαρακτηριστικά, θέλω να πω πως τα ονόματα είναι όλα συμβολικά. Το Ντε Γιάγκερ λοιπόν, (De Jager) σημαίνει "Κυνηγός" και το Σαπιοδόντης, ε, νομίζω καταλαβαίνετε...🤣
Ο Σαπιοδόντης λοιπόν, είναι ένας ψηλός άντρας, τρομαχτικά ψηλός, με μακριά καστανόξανθα μαλλιά και σκούρα κάστανα μάτια. Η μύτη του είναι μεγάλη και μακριά. Στο πρόσωπό του έχει δύο ουλές, μια στο αριστερό του μάγουλο και μια στο μέτωπό του. Κανείς δεν ξέρει πως τις απέκτησε, παραμένουν ένα μυστήριο.

2. Ποιά είναι γενικά η διάθεσή του (πχ. δείχνει κατσούφης, γκρινιάρης, απαισιόδοξος, θυμωμένος) και ποιά η πνευματική του κατάσταση (λογική/τρέλα).

Ο Πίτερ είναι ο απόλυτος κακός με ένα πολύ τραγικό παρελθόν. Όλα αυτά που πέρασε, διαπέρασαν την ψυχή του, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνει κακός. Οι κακοί, γίνονται, δε γεννιούνται. Για αυτό, είναι συνέχεια αγέλαστος και ειρωνικός. Δυο πολύ ισχυρά και καταστροφικά συναισθήματα έχουν τυλίξει την ψυχή του: Ο φθόνος και το μίσος. Η πνευματική του κατάσταση τώρα έχει πολλά σκαμπανεβάσματα, το μίσος τον έχει κατακλύσει, τόσο, που δε βλέπει τίποτα άλλο παρά μόνο αίμα. Η ψυχή του είναι ένα μυστήριο, είναι από τους ανθρώπους που δυσκολεύεσαι να καταλάβεις...

3. Ποιό είναι το κίνητρό του; Μήπως έχει καλές προθέσεις, αλλά παρεξηγείται;

Με την καμία δεν έχει καλό κίνητρο🤣. Θέλει αίμα, εκδίκηση, νιώθει μίσος για τους πειρατές και ας ήταν και αυτός πειρατής κάποτε. Μάλιστα συνεργάζεται με τους μονάρχες. Είναι δηλαδή, Κυνηγός κεφαλών, για να οδηγεί στο ικρίωμα τους πειρατές και όλους τους καταζητούμενους που ενεργούν κατά του στέμματος. Ό,τι έκανε, το έκανε εκούσια.

Tell me about your bookWhere stories live. Discover now