@ElliPam91

61 7 50
                                    

Στο Γ' Μέρος των συνεντεύξεων, έχουμε μαζί μας την ElliPam91. Πάμε να δούμε για ποιόν κακό θα μας μιλήσει και από ποιό βιβλίο της.

"Για μία ακόμα φορά θα επιλέξω τις ιστορίες μου «Μαγικός» 1 και 2. Μετά τον βασικό ήρωα για τον οποίο μίλησα στην προηγούμενη συνέντευξη, τον Ιάσονα, τώρα θα σας παρουσιάσω τον κυρίως κακό της ιστορίας, τον Λόρδο Άνθιμο."

🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🔭

🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🌘🔭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Περιέγραψε την εξωτερική του/της εμφάνιση με λίγα λόγια. Έχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, κάποιο σημάδι ή ουλή που τον/την κάνει να ξεχωρίζει;

Ο Άνθιμος είναι ψηλός, γύρω στο 1,80, έχει μακριά καστανά μαλλιά και κόκκινα μάτια αφού είναι υβρίδιο ξωτικού/ βρικόλακα. Αντικειμενικά πρόκειται για έναν αρκετά όμορφο άνδρα με μια σκοτεινή γοητεία. Ντύνεται με γοτθικά/μεσαιωνικά ρούχα, στα αυτιά του φοράει αρκετά σκουλαρίκια και έχει την τάση να βάφει τα μάτια του με μαύρη σκιά και μολύβι. Επίσης, κατά καιρούς αφήνει τα νύχια του μακριά και μυτερά, ενώ τα βάφει επίσης μαύρα. Σε επίσημες περιστάσεις φοράει και ένα μαύρο στέμμα αφού είναι ο Άρχοντας της λεγόμενης Σκοτεινής Διάστασης (και αργότερα της Νυχτερινής Διάστασης).

2. Ποιά είναι γενικά η διάθεσή του (πχ. δείχνει κατσούφης, γκρινιάρης, απαισιόδοξος, θυμωμένος) και ποιά η πνευματική του κατάσταση (λογική/τρέλα).

Φαινομενικά έχει πάντοτε καλή διάθεση, είναι ένας χαρισματικός συνομιλητής που διακατέχεται από ευγένεια (έστω και ψεύτικη πολλές φορές) ακόμα και προς τους εχθρούς του, ακόμα και αν σκοπεύει να τους σκοτώσει στη συνέχεια. Επειδή κατάγεται από ευγενική γενιά, έχει εκλεπτυσμένους τρόπους και λεπτή συμπεριφορά. Ωστόσο υπάρχουν κάποιες στιγμές που θα βγει εκτός εαυτού και θα δείξει το χειρότερο του πρόσωπο. Όσον αφορά την πνευματική του κατάσταση, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ακροβατεί ανάμεσα στη λογική και την τρέλα. Είναι ψυχαναγκαστικός και τελειομανής, θέλει να είναι όλα οργανωμένα, ακόμα και οι μάχες, για αυτό πολύ συχνά ειδοποιεί τους αντιπάλους σχετικά με το πότε θα χτυπήσει και που. Νευριάζει πολύ όταν κάτι δεν πάει βάση σχεδίου και δεν δέχεται λάθη από τους υπηκόους του, τους οποίους τιμωρεί συνήθως πολύ αυστηρά.

Tell me about your bookWhere stories live. Discover now