@DianaRay1

36 7 78
                                    

Αποφάσισα να παρουσιάσω κι εγώ έναν ήρωά μου! Παρόλο που ήταν πολλοί οι υποψήφιοι, κατέληξα στον αγαπημένο μου Τσέην Φοίνιξ, καθώς ήταν ο πρώτος ήρωας βιβλίου μου που δέθηκα τόσο πολύ μαζί του, τον αγάπησα, τον θαύμασα και τον ένιωθα σχεδόν ζωντανό όταν τον περιέγραφα στη σειρά βιβλίων "Silk & Chain", όπου είναι ο κεντρικός ήρωας.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

1. Περιέγραψε την εξωτερική του/της εμφάνιση με λίγα λόγια.

Ο Τσέην είναι ένας άντρας μ' επιβολή και κύρος. Ψηλός, 1,85, γεροδεμένος, με σκούρα μαλλιά (στην εικόνα δε φαίνεται, αλλά έχει) και γαλάζια μάτια που κάνουν αντίθεση καθώς έχουν το καθαρό γαλάζιο ενός τέλειου, ασύννεφου ουρανού, με μια μικροσκοπική λωρίδα σκούρου μπλε που τονίζει τις εξωτερικές άκρες των ίριδών του. Τα μάτια του λάμπουν από ένταση και μια διάνοια που λίγοι άντρες κατέχουν. Μπορούν να κόψουν σαν ξυράφι, τη στιγμή που αντικρίζουν τον άλλον. Έχει κοφτερό σαγόνι μ' έντονα ζυγωματικά, συνήθως εσκεμμένα-αξύριστο μούσι και μακρύ λαιμό.

Είναι γυμνασμένος με φαρδιές πλάτες, πλατύ, σκληρό στήθος, κοιλιακούς γραμμωμένους που καταλλήγουν σε λεπτή μέση, δυνατούς μηρούς και γλουτούς που κάνουν το γυναικείο πληθυσμό να καρφώνεται πάνω του όταν περπατά στο δρόμο. Έχει μυς ομοιόμορφα κατανεμημένους. Αποπνέει μια ακατέργαστη αρρενωπή δύναμη.

Γενικά είναι ευπαρουσίαστος, με εμφάνιση που κόβει την ανάσα, αν και το βλέμμα του μονάχα, είναι αρκετό για να σε γδύσει όταν σε κοιτάει.

2. Δώσε πέντε βασικά στοιχεία του χαρακτήρα του/της, είτε θετικά, είτε αρνητικά.

Από πού ν' αρχίσω;😂
1. Είναι αυταρχικός (τουλάχιστον στην αρχή)
2. Θέλει να έχει τον έλεγχο στα πάντα.
3. Είναι υπερβολικά ζηλιάρης.
4. Είναι πιστός στη γυναίκα του τη Σιλκ, κάτι που σίγουρα είναι σπάνιο για έναν άντρα όπως ο Τσέην.
5. Τώρα συνειδητοποιώ ότι τα περισσότερα που έδωσα ήταν αρνητικά😂. Γι' αυτό θα πω κι ένα δεύτερο θετικό, αγαπά τη γυναίκα του τη Σιλκ με όλο του το είναι.

Tell me about your bookOnde histórias criam vida. Descubra agora