@-nixgotsarcasm

27 7 28
                                    

Σ' αυτή τη συνέντευξη έχουμε μαζί μας τη -nixgotsarcasm η οποία θα μας μιλήσει για τον ήρωα Ίλαϊ Μπρουκς, το νέο πρωταγωνιστή από το βιβλίο της που σκοπεύει να ανεβάσει σύντομα, "Mr. Cupid."

Πάμε να τον γνωρίσουμε λοιπόν.

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

1. Περιέγραψε την εξωτερική του/της εμφάνιση με λίγα λόγια.

Εμφανισιακά το παιδί μου είναι πανέμορφο. Έχει μαύρα μαλλιά και σκούρα μπλε μάτια με λίγο πράσινο σε εκείνα, ένα χρώμα που όλοι του λένε ότι είναι μοναδικό. Είναι ψηλός και φροντίζει πάντα την εμφάνιση του, εφόσον θέλει να νιώθει καλά με τον εαυτό του. Φοράει πάντα γάντια και τα γυαλιά ηλίου του.

2. Δώσε πέντε βασικά στοιχεία του χαρακτήρα του/της, είτε θετικά, είτε αρνητικά.

Θετικά: είναι έξυπνος και πιάνει πουλιά στον αέρα. Είναι εξαιρετικός στο να λύνει προβλήματα. Πιστεύει πολύ στον εαυτό του και έχει την αυτοπεποίθηση να κάνει ό,τι θέλει. Είναι πολύ δημιουργικός, κάτι το οποίο τον βοηθάει στην δουλειά του. Είναι καλός στο να χειραγωγεί καταστάσεις έτσι ώστε να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι. (θα φανεί στο βιβλίο καλύτερα αυτό το point, δεν είναι κακό).

Αρνητικά: είναι απίστευτα αντικοινωνικός και μπορεί να γίνει πολύ προσβλητικός σε άτομα που θέλουν να τον προσεγγίσουν. Δεν είναι καθόλου ρομαντικός. Νευριάζει με το παραμικρό και δύσκολα το κρύβει δίχως να ξεσπάσει. Κλείνεται τόσο στον εαυτό του, που δεν δίνει το περιθώριο να εμπιστευτεί άλλους.

3. Ανέφερε ένα στοιχείο του χαρακτήρα του/της που είναι μοναδικό και τον/την κάνουν να ξεχωρίζει από άλλους χαρακτήρες της ιστορίας (αν έχει).

Είναι απίστευτα θαρραλέος σε σχέση με άλλους χαρακτήρες μου που έχουν υποστεί τεράστια τραύματα. Μου αρέσει που το τραύμα του τον έκανε πιο σκοτεινό, αντί για πιο ευαίσθητο. Πάντως με πολύ επιμονή από την κολλητή του, κάπως καταφέρνει να τον κρατήσει στην καλή πλευρά. Είναι πρώτη φορά που ένας χαρακτήρας μου αντιδρά με αυτόν τον τρόπο μετά από κάτι τραυματικό, σε σχέση με άλλους που γίνονται πιο καλοί άνθρωποι ή πιο ευαίσθητοι. Επίσης είναι ο μοναδικός που αντιμετωπίζει τα πάντα και δεν τα αποφεύγει, ούτε προσπαθεί να κρυφτεί.

Tell me about your bookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang