@EstelleLuminesCent

53 8 20
                                    

Σ' αυτή τη συνέντευξη, του Β' Μέρους του βιβλίου, η αγαπημένη EstelleLuminesCent. Για ποιόν ήρωα ή ηρωίδα θα μας μιλήσει;

"Σήμερα θα απαντήσω στις ερωτήσεις για την πρωταγωνίστρια της σειράς φαντασίας μου, 'Κρυστέλ', τη Λορελάι Τζεν ή αλλιώς Λόλι. Πάμε, λοιπόν, να τη γνωρίσουμε καλύτερα!"

Στην εικόνα βλέπετε τη Λόλι, όπως προσπάθησα να την φτιάξω μέσω του δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού, 'The Sims 3':

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Περιέγραψε την εξωτερική του/της εμφάνιση με λίγα λόγια.


Είναι είκοσι-τριών ετών, ο σωματότυπός της είναι μινιόν (δηλαδή αρκετά κοντούλα κι αρκετά αδύνατη), έχει κοντά φούξια μαλλιά με φράντζα (βαμμένα, το φυσικό της χρώμα είναι καστανό σκούρο) και καστανά μάτια. Συνήθως ντύνεται με μαύρα ρούχα σε gothic στυλ και την εμφάνισή της συμπληρώνει ένα δερμάτινο τζάκετ (ως Κρυστέλ φοράει και το περιδέραιο της γιαγιάς της με τους κρυστάλλους).

2. Δώσε πέντε βασικά στοιχεία του χαρακτήρα του/της, είτε θετικά, είτε αρνητικά.

1) Είναι ιδεαλίστρια, πιστεύει σε ιδανικά και σε έναν καλύτερο κόσμο, για χάρη του οποίου θέλει να αγωνιστεί.

2) Έχει πάρα πολύ ζωηρή φαντασία, χάρη στην οποία μπορεί εύκολα να γράψει φοβερές ιστορίες, αλλά είναι εξίσου εύκολο να της γυρίσει μπούμερανγκ, καθώς έχει την τάση να την μπερδεύει με την πραγματικότητα, θέτοντας μη-ρεαλιστικούς στόχους.

3) Βιώνει πολύ δυνατά όλα τα συναισθήματα, τόσο τα θετικά, όσο και τα αρνητικά.

4) Είναι πολύ πεισματάρα και παρορμητική, σημάδια ανωριμότητας που μπορεί να την κάνει αγύριστο κεφάλι.

Tell me about your bookWhere stories live. Discover now