Καλωσορίζουμε σε αυτή τη συνέντευξη, έναν αξιόλογο συγγραφέα της εφαρμογής, τον GiannisPit. Σε προηγούμενη συνέντευξη του Α' Μέρους τον γνωρίσαμε ως συγγραφέα. Εδώ όμως θα γνωρίσουμε καλύτερα τα έργα του. Πάμε λοιπόν!
🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏
1.Από πότε ξεκίνησες να γράφεις στην εφαρμογή και πόσα βιβλία έχεις δημοσιεύσει σ’ αυτήν;
Στην εφαρμογή ξεκίνησα το 2019 και μέχρι σήμερα έχω δημοσιεύσει 14 βιβλία μου.
2. Ποιό ήταν το πρώτο βιβλίο που δημοσίευσες, σε τί είδος ανήκει, τί θέματα πραγματεύεται και τί μηνύματα περνάει στους αναγνώστες;
Το πρώτο βιβλίο που ανέβασα στην εφαρμογή ήταν η «Ελουάζ». Ένα κοινωνικό δραματικό θρίλερ, στο οποίο η ηρωίδα του, βιώνει μια πορεία τραγικής και εκτρωματικά κακοποιημένης ζωής, από το σπίτι, στην προσωπική της σχέση αλλά και σε ένα από τα «διάσημα» εκείνα ιδρύματα-ψυχιατρεία, που κάτω από το λαμπερό τους προφίλ, κρύβουν την ίδια την κόλαση. Τα μηνύματα είναι να προσέχουμε πολύ όλους εκείνους τους χώρους αλλά και πρόσωπα, που προβάλλουν το «φαίνεσθαι» για να κρύψουν ένα σκοτεινό «είναι».
3. Ποιό είναι το πιο πρόσφατο βιβλίο που έγραψες ή γράφεις; Πες μας λίγα λόγια γι’ αυτό.
Το τελευταίο μου βιβλίο, που δημοσιεύτηκε είναι «Τα δώρα της Αρμονίας». Ένα μυθιστορικό μυθιστόρημα, βασισμένο στην αρχαία Ελληνική μυθολογία και ιστορία. Πιο συγκεκριμένα, το βιβλίο αφηγείται τη μυθ-ιστορική περίοδο από την περιπλάνηση του Κάδμου για την αναζήτηση της αδελφής του, Ευρώπης. Την άφιξή του στη Βοιωτία, την ίδρυση της Θήβας. Συνεχίζει με τους γάμους του με την Αρμονία, την κόρη του Άρη και θα αφηγηθεί ολάκερο τον πρώτο Θηβαϊκό τραγικό κύκλο μέχρι την τραγική ιστορία της εκστρατείας των Επτά «επί Θήβαις». Σημείο αναφοράς στην όλη πλοκή, τα γαμήλια δώρα που πήρε η Αρμονία για το γάμο της, δώρα, που προκαλούν τον όλεθρο και την καταστροφή στον κάτοχό τους. Φιλοδοξία μου είναι να υπάρξει και δεύτερος κύκλος, (sequel), στο έργο αυτό γιατί δεν ολοκληρώνει την εξέλιξη της αφήγησης. Μακάρι να μπορέσω να το πραγματοποιήσω.
ESTÁS LEYENDO
Tell me about your book
De TodoΈνα πρωτότυπο είδος συνέντευξης συγγραφέων που ακολουθώντας το παράδειγμα του προηγούμενου βιβλίου συνεντεύξεών μου, "Tell me about you". Αυτή τη φορά, συνεχίζω την προσπάθεια προώθησης κι ανάδειξης βιβλίων της εφαρμογής, δίνοντας ερωτήσεις σχετικά...