Αυτή τη φορά, κοντά μας έχουμε την Katerinabunny, μια αγαπημένη συγγραφέα! Ας γνωρίσουμε από κοντά τα βιβλία της και την ίδια!
🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏🔏
1.Από πότε ξεκίνησες να γράφεις στην εφαρμογή και πόσα βιβλία έχεις δημοσιεύσει σ’ αυτήν;
Ξεκίνησα να γράφω στην εφαρμογή πριν από τέσσερα χρόνια και έχω δημοσιεύσει μέχρι στιγμής τέσσερα ολοκληρωμένα βιβλία και ένα μικρό διήγημα. Ένα βιβλίο κάθε χρόνο.
2. Ποιό ήταν το πρώτο βιβλίο που δημοσίευσες, σε τί είδος ανήκει, τί θέματα πραγματεύεται και τί μηνύματα περνάει στους αναγνώστες;
Το πρώτο μου βιβλίο λέγεται «ΜΑΥΡΟ ΝΕΡΟ». Είναι κοινωνικό, περιπέτεια και μια όμορφη ιστορία αγάπης. Πραγματεύεται την ιστορία της Έλις, μιας κοπέλας που ενώ φαινομενικά έχει μια πολύ όμορφη ζωή, έναν πετυχημένο γάμο, ανθρώπους να την νοιάζονται, νιώθει να έχει ένα μεγάλο κενό στο μυαλό της. Μια γενναία απόφασή της, αλλάζει τα πάντα στη ζωή της και τότε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για όλα γύρω της.
3. Ποιό είναι το πιο πρόσφατο βιβλίο που έγραψες ή γράφεις; Πες μας λίγα λόγια γι’ αυτό.
Το πιο πρόσφατο βιβλίο που ολοκλήρωσα πριν μερικούς μήνες, λέγεται «ΚΥΝΗΓΟΣ ΟΝΕΙΡΩΝ». Είναι ένα βιβλίο που δούλεψα πολύ για να το γράψω. Ανήκει στο είδος του ψυχολογικού θρίλερ και έχει να κάνει με έναν γιατρό, που προσπαθεί να επαναφέρει ένα νέο κορίτσι που βρίσκεται σε βαθύ κώμα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Στην προσπάθειά του να την επαναφέρει, εφαρμόζει μια πρωτοποριακή μέθοδο για να μπει στα άδυτα του κοιμισμένου της μυαλού, ξεκινώντας ένα παρανοϊκό ταξίδι που μπλέκει λογική, όνειρα, φοβίες και τρομακτικούς εφιάλτες. Παρακολουθούμε τον γιατρό να αγωνίζεται να ξυπνήσει το κορίτσι, παλεύοντας να μην χαθεί ο ίδιος στους δαιδαλώδεις διαδρόμους από τους σκοτεινούς εφιάλτες της, ενώ παράλληλα προσπαθεί να ανακαλύψει τι έφερε την κοπέλα σε αυτή την κατάσταση.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tell me about your book
AcakΈνα πρωτότυπο είδος συνέντευξης συγγραφέων που ακολουθώντας το παράδειγμα του προηγούμενου βιβλίου συνεντεύξεών μου, "Tell me about you". Αυτή τη φορά, συνεχίζω την προσπάθεια προώθησης κι ανάδειξης βιβλίων της εφαρμογής, δίνοντας ερωτήσεις σχετικά...