𝟞. 𝔹Ö𝕃Ü𝕄; Ö𝐥𝐊𝐞𝐀 𝐢ç𝐢𝐧 ç𝐚𝐀 𝐠𝐞𝐧𝐜𝐢𝐊!

267 37 56
                                    

Merhaba arkadaşlar. Sizi 1 aydan uzun süredir beklettiğimin farkındayım. Bu yüzden de sizden çok fazla özür dilerim. Sürekli diyorum ama elimden bir şey gelmiyor kusura bakmayın. Bazı büyük sebeplerim olduğu için Wattpad'e girme şansım olmuyordu. Bu yüzden bölümler geçikti. Gerçekten tekrar kusura bakmayın. Bu durumu daha fazla size yaşatmak istemiyorum. Kısa sürelerde bölüm atabilirsem atacağım. İnşallah. Ayrıca Kurban Bayramınız kutlu olsun canım takipçilerim✨ Bu arada bu bölüm size Bayram hediyem🎁 Umarım hediyemi beğenmişsinizdir. Artık daha fazla uzatmadan bölüme geçelim. Şimdi size 1 aydır beklettiğim (aslında hem de bir yandan yazmaya üşendiğim🤭😁) bölümü okumaya davet ediyorum💞 

KEYİFLİ OKUMALAR VE DİNLEMELER CANLARIM 🤍

---------------------------------------------------------

-𝟔-  "Ö𝐥𝐦𝐞𝐤 𝐢ç𝐢𝐧 ç𝐨𝐤 𝐠𝐞𝐧𝐜𝐢𝐦!"

"Ferit?"  Gelen sesle aniden zıpladım yerimden. Tam önümüzde bir kız duruyordu. Bu kız Pelin değildi. Kim olduğunu bilmiyordum. Ama Ferit'e seslendiğine göre Ferit'i tanıyor olmalıydı. 

"Ferit sen bunu Pelin'e nasıl yaparsın?" Dedi sakince. Ferit banktan kalktı. Ve kızın tam önünde durdu. Şuan ne yaşandığını anlayamıyordum. Yavaş yavaş çantamı sırtıma taktım. Birazdan annem gelebilirdi. Hatta geç kalmıştı!

"Ne yapacağım kimseyi ilgilendirmez Beyza." Dedi o da sakince. "Hah? İlgilendirmez mi? Sen az önce benim en yakın arkadaşımı gözlerimin önünde aldattın! Bu cadı senin üzerindeydi!" Dedi bağırarak  daha fazla içindeki siniri tutamayarak. "Bana sesini yükseltme Beyza! Karşında kim olduğunu unutuyorsun. Ayrıca bir daha çevrem hakkında düzgün konuş. Yoksa istemediğin şeyler olabilir." Dedi Ferit. Beyza denen kız Ferit'e bir adım attı. "Ne olur mesela Ferit Eskortu?" Diye Ferit'i kışkırtmaya çalışıyordu. Ferit ise bu kışkırtmalarına kanıyordu. Ben olsam orta parmak çeker hayatıma devam ederim Ferit ciğim ne uzatıyorsun ki?

"Eskort ha?" Dedi  ve histerik bir kahkaha attı. İşte şimdi başlıyorduk. Ah kızım Beyza sen ne yaptın? Ferit Beyza ya doğru tekrar bir adım attı. Araları kapanacaktı. Sinirlerim bozulmaya başlamıştı. Bu saçma salak yaptığı şeylerden. 

Ferit Beyza'nın kulağına eğildi ve bir şeyler söylemeye başladı. Ne söylüyordu acaba? Şuan ki pozisyonları canımı sıkmaya başlamıştı. Ne yapıyorsun sen Ferit. Hem suçlusun hem güçlü.

Beyza'nın yüzü kızarmıştı. Gözleri pörtlemişti. Acaba Ferit p*çi ne demişti kıza. Ferit cebinden bir lolipop daha çıkardı. Ağzına attı. Bir elini pantolonun cebine koydu. Ve yürümeye başladı. İkimiz de beraber Ferit'e bakıyordu. Bir dakika boyunca öylece baktık. Daha sonra bende tam yürümeye koyulmuştum ki Beyza dibime kadar yürüdü. Ne yaptığını anlamamıştım.

"Sen.. Sensin değil mi Ferit'in peşinden ayrılmayan kız." Dedi bana. Hah? ben miymişim  Ferit'in peşinden ayrılmayan. "Evet, benim sana ne?" Dedim onu kızdırmak istercesine. "Kızım.. Senin sonun fena olacak benden söylemesi." Dedi ve öpücük atıp gitti. Gıcık oluyordum böyle tiplere. Aynen kesinlikle bana fena şeyler olur.

Annem gelince beraber eve gittik. Eve gittiğimde direkt kendimi yatağa attım. Biz ne yaşamıştık? Ferit'in beni kucağına alması? Bana iltifatlar etmesi? Ferit bana aşık mı oluyordu? Ah! Hayır. Neler oluyordu? Böyle bir ihtimal olması bile beni ürkütüyordu. Ben Ferit ile olamazdım. Ya bende Ferit'i seversem? Hayır hayır. 

"Off. Neler düşünüyorum ben?" Dedim kendi kendime ve ayağa kalktım. Üzerimi değiştirdim. Ve tekrar yatağa attım kendimi. Uğraşacak bir şeyler arıyordum fakat bulamıyordum. Aklıma telefonum geldi. Fakat telefonum yoktu. Evet, hala o it bana bir telefon almamıştı. Gerçekten onu boğmamı istiyordu. Yarın umarım yanında bir telefon olur. Gerçekten telefona ihtiyacım var.

𝐀ş𝐀 𝐆ö𝐫𝐊𝐞𝐊𝐞 𝐄𝐧𝐠𝐞𝐥 𝐃𝐞ğ𝐢𝐥 -𝐒𝐞𝐲𝐅𝐞𝐫🀍🩹-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin