Havalimanından yeni ayrılmıştım. Uzun bı yolculuktu.
ABD - Güney Kore arası fazlasıyla uzun ve yorucuydu. 10 yıl öncede böyleydi hala da böyle.Komik.
Beni almaya gelmemişlerdi. Şaşırdım mı ? Açıkçası evet şaşırdım
Havalimanında bulduğum bı taksiye bavullarımı yerleştirip aile evimizin adresini vererek yola koyuldum. Hazır taksinin camına kafamı yaslamışken size kendimden bahsedeyim
Ben Kim Jennie 22 yaşındayım . Kim ailesinin en küçük oğlunun küçük kızıydım ben . Kore'nin en büyük Lojistik firmasının sahibi , zengin,saygın,kıdemli Kim Hwan Woo ve Kim Minji'nin torunu. Başka bi işlevim yoktu gözlerinde. Onlar ne derse onu yapardım ne biricik annemin ne de kukla babamın üzerimde söz hakkı yoktu. Ben kontrol manyağı Kim çiftinin torunuydum.
10 yıl önce babaannem o olayı bahane ederek beni çok istediği Amerika'ya göndermişti. Şimdi de gel dedi , geri dönüyorum. Dedemin isteği üzerine işletme okumuştum, son 1 yılım kalmıştı yine dedemin isteği üzerine son yılımı Seul'de okuyacaktım,ona göre erkek torunlarında iş yoktu. Beni işin başına geçirmek istiyordu ne de olsa kuklaydım aynı babam gibi.
Dikkatimi dağıtan şey taksinin durmasıydı. Parayı ödeyip arabadan indim. Ne zaman geldiğini fark etmediğim evin güvenlik görevlileri taksiden bavullarımı indiriyorlardı. Son derece yavaş adımlarla bahçede yürümeye başladım. Aynı anda bahçede gözlerimi gezdiriyodum. Hiç değişmemişti. Kapıda beni selamlamak üzere sıralanmış hizmetlilere tek tek selam verdim.
Ve evet 10 yıl sonra bu kapıya adım atacaktım . Geniş Hole de adımlamaya başladım. Hiçbir değişiklik yoktu. Bıraktığım gibiydi.
"Bayan Jennie , tüm aile sizi salonda bekliyor"
Kafamı onu onaylayacak bı biçimle salladıktan sonra salona doğru yürümeye başladım . Herkesi çok özlemiştim. Özellikle de annemi. Salona girmemle birlikte annemin sevinç dolu sesiyle bana sarılması bir oldu . Ben de kollarımı ona sarıp kafamı boynuna gömdüm . Bı çocuğa 10 yıl boyunca annesini neden göstermezsin ki ?
Sırayla babam , abim Eunwoo , ablam jisoo ve TANRIM BU LEESEO MU!
"Ah Tanrım ! Leeseo bu sen misin ?"
Kıkırdayıp yanıma yaklaştı. Onu en son görduğümde 2 yaşındaydı güzel ve kibar bı kıza benziyordu, aynı rahmetli annesi gibi.
"Hoşgeldin kuzen"
Kulaklarıma dolan sesiyle içimi huzur kaplamıştı. Beni alıp dedem ve babaannemin oturduğu yere sürükledi onlarıda selamladıktan sonra Leeseo ve Jisoo'nun ortasında bı yerlere oturdum. Biraz daha sohbet ettikten sonra akşam yemeğine oturduk. Eski yemekler geldi aklıma çok eğlenirdik . Ama şuan kimsenin ağzını bıçak açmıyordu. Üzerimde bı çok kişinin bakışlarını hissediyordum. Abimin bakışlarından anladığım kadarıyla yemekten sonra kardeş toplantası olacaktı hem de benim odamda. Bu kadar yıl süresince en az 20 kez yanıma Amerika'ya gelmişti. Diğerlerini hiç görmemiştim. Ama sıcak davranıyorlardı. Yemekten sonra annem benle kalmak istesede Leeseo'nun uzun çemkirmeleri sonucu benim odama çıkıyorduk.
Odamda bizi bekleyen bı adet Jisoo ve bı adet Eunwoo beklemiyorduk tabi.
Ls: Yia Eunwoo abii ben jisoo ablayı çağırdım seni değil !
Ew: Ben senden önce Jennie ile anlaştım. Şimdi çık ve biz kardeşleri rahat bırak.
Ls :Kız kıza takılacaktık amaaaaaa
Leeseo ve Eunwoo tatlı tatlı atışırken bende Jisoo ile başbaşa kalmıştım .
Js: Geri döndüğüne fazla sevinme Jennie
Söylediği şey ile gözlerim kocaman açılmıştı. Ablam neyden bahsediyordu ?
Jn:Ne , neden abla ?
Js: Birazdan Babaannem geldiğinde anlarsın .
Jn: Abla açık konuşur musun lütfen .
Ew: Aağğğ
Eunwoo'nun bağırışıyla ikimiz de bakışlarımızı onların üzerine çektik. Gördüğümüz manzarayla aramızdaki gergin hava dağılmış kahkaha atmaya başlamıştık. Eunwoo, Leeseo'yu çıkarmaya çalışırken Leeseo onun kolunu ısırmıştı. Bebekken de öyleydi hep ısırırdı.
Js: Babaannemin sana yapacağı hiçbir teklifi kabul etme. Gerçi aynı babam gibi roboto benziyorsun , ne derse yapacak gibi.
Ablamın sözleri koymuştu. Aynı babama benziyordum , duygusuzdum. Tam ablama cevap verecekken Babannemin sesi buna engel oldu.
Mj :LEESEO VE EUNWOO
Ls:hiiii babaanne
Mj:ikinizde koca koca insanlarsınız bağırışlarınız koridora kadar geliyor.
Ew-Ls:Özür dileriz babaanne
Mj: Tmm neyse, siz ikiniz çıkın beni de Jisoo ve Jennie ile yalnız bırakın.
Jisoo ablam gerilmişe benziyordu . Babaannem benden ne isteyecekti ki ? Geldiğimden beri kafamda soru işaretleri vardı. Ve açıkçası şuan huzursuz hissediyordum . Bı anda tüm düzenim bozulmuştu başka bı ülkede sözde ailemin yanına dönmüştüm ama yinede huzursuzdum. Babaannem sinsi bakışlarını üzeride gezdirdiğinde iyice huzursuzlanmıştım. Jisoo bunu anlamış gibi elimi sımsıkı tutmaya başlamıştı. Halâ ona ve ailedeki diğer bireylere soğuk hissediyordum sonuçta geleli bı kaç saat tek olmuştu . Babaannem tam da benim ve Jisoo'nun karşısına bı sandalye çekip oturdu. Bı süre daha sessizce birbirimize bakmaya başlamıştık. Gerginlik seviyem hat safadaydı. Of Jisoo neden bana öyle bı şey dedin ki ?
MJ: Jennie kızım odanı beğendin mi
Jn: hıhı
Alttan alttan Jisoo tarafından cimcikleniyordum, babaannem yüzünde bı sırıtışla beni süzüyodu.
Mj: Görmeyeli güzelleşmişsin.
Jn: Teşekkürler
Mj : Hiçbir erkeğin reddemeyeceği bir güzellik
Gözlerim büyümüştü. Ne diyodu bu kadın ?
Offf Jennie buraya gelerek başımızı yine derde soktun alkış alkış 👏
Sus iç ses zaten şurda ölecem .
Mj : Güzelliğin sayesinde o Jeon ibnesini ağımıza düşürmek daha kolay olacak güzel torunum.
Herkese selamlar
Dayanamadım bölüm attım
Nası buldunuz ?
Jennie'nin babaannesi Minji'nin aklından neler geçiyor ?
Jennie'nin o olay diye bahsettiği olay ne ?
Tüm bu soruların cevabını 2. Bölümde vereceğim
Biraz anlatım konusunda sıkıntım var ama alışıyor gibiyim.
Paragraf başı yorum istiyorum oylarıda eksik bırakmazsanız sevinirim
İyi günler dilerim herkese 👋Küçük Leeseo'muz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THAT'S MY LOVE
FanfictionJennie kabul etmemesi gereken bı teklifi kabul etmiş, kendi kazdığı kuyuya kendi düşmüştü Herkesten , her şeyden uzak iki gencin saf aşkı Jnk × Jjk