5

27 5 15
                                    

 ~Biz yakın olamayacak kadar yasak , uzak olamayacak kadar çok seviyorduk birbirimizi ~

   Papatyalar...
Onlar bizi simgeliyordu.

  Dün gece Minho'nun evinde bulduğum taca bakıyordum. Yıllar önce bana Jungkook'un yaptığı taca çok benziyordu . Belli ki Minho'nun yolunan papatyalarıyla yapılmıştı.

Ama şuan tacın özelliklerinden daha önemli bir şey vardı , kimin yaptığı?

Tabi ki de bunu Jungkook dışında kimse yapmamıştı. İyi de neden ?

Hem beni görmezden gelip beni bok gibi hissettirip hem de bana bunu yapmış olamaz.

Belki Minho yapmıştır. Eski şeyleri sever o . Hem Bunu bana Jungkook'un yaptığını düşünecek kadar gurursuz olmamalıydım.

Hem belki kimse bana yapmamıştır başkasına yapmıştır yapan kişi. Bunu almamalıdım çok yanlıştı yaptığım.

Nasıl bunu öylece alabildim ki ?

Off aptal Jen aptal gerçekten çok aptalım.

Ben kendime kendimi suçlarken odaya Jisoo giriş yaptı.

Jisoo:"Günaydın Jennieeeeee. Benim makyaj malzemelerimi Leeseo talan etmiş bu yüzden seninkileri kullanacam şimdiden teşekkürler."

Bana bakmadan direkt makyaj masama adımladı.

Jisoo:" Lisa haftaya pazar günü için parti ayarlamış. "

Jennie:" Buna gerek yoktu , okulda fazla dikkat çekmek istemiyorum . "

Jisoo:" Jennie biraz rahat ol. Sen benim kız kardeşimsin tabi ki senin için bir parti düzenlenecek."

  Bunu istemiyordum . Sakince okulun bitmesini ve mümkünse kimsenin adımı bilmemesini istiyordum ama belli ki Lisa buna izin vermeyecekti.

Jisoo:"Ben hazırım hadi gidelim."

.
.
.

  Sonunda okula gelmiş ; ben , Jungkook,tae, Minho ve Lisa derse girmiştik.

Daha önce hiç dersine girmediğim Bayan Lee sene boyunca uygulayacağı programlardan ve sistemlerden bahsediyordu.

Bayan Lee:" Sevgili dostlar bu sene son seneniz olduğundan dolayı elimden geldiğince size yardımcı olmaya çalışacağım. Bildiğiniz gibi sene boyunca standart tam 4 sınava gireceksiniz . Bu dört sınavdan 1. ve 3. sınav orta zorlukta diğer 2 sınav ise son derece zor olacak. Yapacağım uygulamaya gelirsek 2.  ve 4. sınavlardan önce 5 kişilik gruplardan oluşacak proje grupları olacak ve sizlere konu dağıtacam . Bu proje ödevleri son derece kolay ve puan konusunda bonkör olacam . Bu projelerden alacağınız puanlar 2. ve 4. sınavdan alacağınız puanın %70'ini karşılayacak geri kalan %30 için sınava gireceksiniz. Tabi katılım gönüllü olacak eğer proje istemiyorsanız tüm puanınızı zor sınavlar belirleyecek. Katılmak isteyenler gruplar halinde dersten sonra bana isim yazdırsın."

Taehyung:"Tanrım sonunda Bayan Lee'nin sınavlarından yüksek not ile  geçmem için bir fırsat. "

Minho:" Ben her sene kıl payı geçiyordum."

Jennie:"Çok mu zorluyor."

Minho:"Fazlasıyla"

Lisa:" Biz zaten 5 kişiyiz hiç dağılmadan direkt isim yazdıralım."

Jungkook:" Ben istemiyorum."

Lisa:" Saçmalama kadın zor soracam dedi ki o asla sınavlarının zorluğunu kabul etmez."

THAT'S MY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin