"Ben seni çok özledim."
10 yıl önce
Küçük kız sonunda birkaç gündür süren kaos ortamından kaçmış , her gün oynadığı parka varıp salıncaklardan birine oturmuştu. Çok geçmeden Jungkook da yanındaki salıncağa yerleşmişti. Bir süre sessiz sessiz olayları idrak etmeye çalıştılar.
Jungkook:"Jennie şimdi ne olacak."
Jennie:"Ben Amerika'ya gidecekmişim."
Jungkook:"Neden ?"
Bir süre gözlerini onun üzerinde gezdirdi.
Jennie:"Beni özleyecek misin ?"
Jungkook:"Bunu bugün anneme de sordum onu özler miyim dedim, onu özlememelisin onun amcası senin amcanı öldürdü dedi."
Jennie:"Beni özleyecek misin ?"
Tekrarlanan soru karşısında küçük aşkının gözlerine sanki son kez bakıyormuş gibi baktı.
Jungkook:"Özleyecem."
Jennie:"Peki ben bunu nasıl anlayacam ?"
Jungkook:"Sana sarılacağım , peki sen dönecek misin ?"
Jennie:" Eğer bana sarılırsan veya özlersen sana kızarlar."
Jungkook:"Dönecek misin ?"
Jennie:"Döneceğim."
Jungkook:"Sarılabilir miyim?"
Jennie:"Özledin mi ?"
Jungkook:"Evet."
.
.
.Elimdeki içki bardağını hafif salladıktan sonra içindeki içkiden yakıcı ve sert bir yudum aldım. Lisa'nın iki haftadır planladığı partideydim sonunda. Üzerimde siyah bir crop, dar parıltılı bir etek ve bağlamalı bir topuklu vardı.Saçlarıma düzleştirip bırakmıştım. Sadeydim ama şıktım.
Lisa , Jisoo ve Jimin yanımda birbirleriyle konuşurken çoktan sarhoş olan Minho saçma sapan konuşuyordu.
İçkimden bir yudum daha alıp karşımda duran iğrenç görünteden kaçmak istedim. Jungkook ve biricik nişanlısı yanyanaydı. Jungkook , siyah kısa kollu bol bir gömlek ve altına siyah bir pantolon giymişti. Rosé'de pembe hareketli bir mini elbise giymişti.
Rosé ve Jungkook'u yanyana görmek bile midemi bulandırıyordu. Rosé , Jungkook'un koluna girmiş Jungkook'un kız kardeşi Somi ile sohbet ediyordu.
Görümcesiyle sohbet etmesi neden zoruna gidiyor ?
Çünkü ona aşığım
3 gün önce ona başka şeyler diyodun Bayan Kim ?
Bana onun gibi seslenme iç ses
Uuu Bayan Kim ! Jeon sana bakıyor
Bir daha bana Bay- ne bana mı bakıyor ?
İç sesimle olan çatışmayı durdurup bardağı kafama dikerken Jungkook'a baktım. Evet gerçekten bana bakıyordu.
Benim de ona baktığımı fark ettiğinde elindeki bardağı tek seferde kafasına dikti. Bana değişik bir şekilde bakmaya devam ediyordu. Sonunda bunun tuhaf olduğunu düşünerek gözlerimi ondan çektim.
Eunwoo:"Yasaklı tarafa bakıyorsun Jennie."
Jn:"Ah , abi hoşgeldin gelmeyeceğini sanıyordum."
Ew:"Bunun burda ne işi var ?"
Jn:"Lisa ile arkadaşlar o davet etmiş olmalı."
Ew:"Benim kız kardeşimin hoşgeldin partisine ne olursa olsun gelmemeliydi."
Abim biraz Minho ile takılırken tekrar onun tarafına döndüm. Sevgilisiyle ilgileniyordum . Hah ne bekliyordum ki . Beni sikine takmıyordu. Belki o gün hesap sormasının nedeni nişanlısının rahatsız olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THAT'S MY LOVE
FanfictionJennie kabul etmemesi gereken bı teklifi kabul etmiş, kendi kazdığı kuyuya kendi düşmüştü Herkesten , her şeyden uzak iki gencin saf aşkı Jnk × Jjk