8

17 2 16
                                    

"Neden geldin ki ? Sen yokken hiç sen derdim yoktu. Artık tek derdim sensin."

"Jennie ... Ben seni çok özledim."
.
.
.

Ne kadar zamandır birbirimize sarılı halde duruyorduk bilmiyorum . 10 yılın verdiği özlemle yanıyorduk. Bana sarıldıktan bir kaç saniye sonra ona karşılık vermeye karar vermiştim. Ona olan özlemim dinmiyordu sadece daha çok istiyordum.

Alıştığım alkol kokusu vanilya kokusunu baskılıyordu . Damarlarımız arasında gezen alkolün etkisiyle ne yaptığımızı bilmiyorduk.

Biraz sonra kafasını gömdüğü boynumdan kaldırıp dolu gözlerle bana baktı.

"Seni çok özledim Jennie , sensiz her saniye daha da zor olmaya başladı."

Belimdeki ellerini sıkılaştırıp alınlarımızı birleştirdi.

"Ah Jennie neden geldin ki ? Sen yokken hiç sen derdim yoktu. Artık tek derdim sensin."

Ellerimi boynuna götürdüm. Burnunu hafifçe benim burnuma sürtmeye başladı.

"Jennie." Mayışmıştım zorla cevap verdim ona.

"Efendim."

"Hiç , sana Jennie demeyi özledim Jennie."

Gözlerini hafifçe araladı.

"Sen beni özledin mi Jennie ?"

"Özledim."

Gözleri yavaştan dudaklarıma kayıyordu. Alkolün etkisiyle mi yoksa yorgunluktan mı bilmem ama hiç karşı koyacak halim yoktu.

"Çok güzelsin . " Bunu diyip dudaklarımızı birleştirmişti. Hiç karşı koymadan ona karşılık verdim. Masum başlayan öpücüğümüz gittikçe kirleniyordu. O kadar hızlıydı ki ona karşılık vermekte zorlanıyordum. Üst dudağımı bırakıp alt dudağımla ilgilenmeye başladı . Belimden tutup beni kendine iyice bastırıyordu. Sonunda nefessiz kalıp ayrıldık.

"Lanet olsun , seni daha çok istiyorum ."

Ellerini belimden çekip elime götürdü. Yatağa doğru sürüklemeye başladı beni. Onun üstüğünlüğünü kabullenmeyerek onu yatağa ittim .

"Sexy Jennie , bunu sevdim." yatağa ilerleyip yanına yerleştim. Elimi gömleğinin düğmelerine götürüp tek tek açmaya başladım. Önce kafasını geriye atıp memnun bir şekilde beni izlemeye başladı daha sonra üstümün askılarıyla ilgilendi. Sağ omzumdaki askıyı indirdikten sonra beni durdurdu . Önce omzuma bir öpücük bıraktı, boynumdan dudaklarıma ulaştı ve orayı öpmeye başladı tekrar. Bir elini belime bir elini ise göğsünde gezdirdiğim elime attı. Öpüşmemiz gittikçe derinleşiyordu.

Minho:"Ebenizi sikeyim !"

Hiç beklemediğim bir anda Minho'nun sesi kulaklarımı doldurmuştu. Dudsklarımı hemen Jungkook'tan çektim.

Jungkook:" Siktir git Minho."

Minho:"Siz kafayı mı yediniz , sarhoşsunuz olm çok pişman olacaksınız."

Jungkook :"Sana defol şurdan dedim."

Minho seri adımlarla yanımıza ulaşıp bizi ayırmaya çalıştı ama ben kollarımı Jungkook'un boynuna sarıp ona iyice sokuldum.

Jennie:"Ayırma bizi." Güç bela çıkan sesimle Minho'yu burdan def etmeye çalışıyordum.

Minho:"Yarın sizi ayırmadım diye belamı sikmeyeceğinizi bilsem ayırmam sizi ama ne yapalım kendimi seviyorum ben."

Beni kolumdan tutup yatağın diğer tarafına bıraktı. Jungkook'u da alıp gömleğinin düğmelerini iliklemeye başladı.

Minho:"Nişanlın seni burda bu halde görse ne halt yiyeceksin bakalım. Allah'tan Minho gibi bir arkadaşınız var."

Jungkook:"O benim nişanlım değil."

Minho:"Hani senin yüzüğün , kayıp mı ettin ? Hem yüzüğü indirince nişan hemen bozuluyor mu ki ben hiç bilmem."

Jungkook:"Anlamıyorsunuz ."

Jennie:"Minho çok konuşuyorsun başımı ağrıtıyorsun."

Minho:"Bana tapmanız gerekirken benden şikayet ediyorsunuz."

Beni yatağa düzgünce yerleştirip üzerimi örttü sonra da Jungkook'u alıp odadan çıktı ben de kendimi uykunun kollarına bıraktım.


Şey ben kenarda biraz utanabilir miyim 🫣
La Minho sen neden anın içine ediyon kardeşim dediğinizi duyar gibiyim lütfen ona kızmayın admininizin smut yazdığını görmek istemezsiniz.
Çok kötü yazmışım ya ben ilerde smutu nasıl yazcam aq
Bu bölüm biraz kısa oldu çünkü neden olmasın ?
Bi de ben ilk bölümleri düzenleyebilirim çünkü çok kötüler. Düzenleyecem derken şöyle sadece cümleleri düzgün kuracam.
Nys yorum yaparsanız sevinirim okurken çok mutlu oluyorum.
Bb 👋🏻
Yorum +vote = Daha az boş yapan admin

527 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THAT'S MY LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin