"Biz birbirimize en saf yaşlarımızda bağlandık aşkın en gerçek olduğu yaşımızda aşık olduk en kirli yaşımızın bizi ayırmasına izin vermeyeceğim."
Yaklaşık 20 dakikadır burada oturmuş sohbet ediyorduk. Gerçi onlar konuşuyor ben dinliyordum.
Herkese sarılmış , hal hatır sormuştum . Jungkook hariç . Onunla sadece selamlaşmıştım. Bana öyle bakışlar atıyordu ki Jisoo yetmezmiş gibi bir de bu geldi der gibi. Halbuki ben onu gördüğümde içim huzurla dolmuştu.
Minho beni alıp yanına oturtmuş , kafamı göğsüne yaslamış, parmaklarını saçlarımda gezdirip durmadan beni ne kadar özlediğini dile getiriyordu. Çocukluğumuzdan beri bana hep şefkatle yaklaşırdı.
Jungkook şuan Minho'nun hemen yanında oturduğu için kadrajıma girmiyordu. Bu yüzden kafamı kaldırıp yerimde dikleştim. Bunu yapmamamla Minho'nun bakışları beni bulmuştu. "Ne oldu Jen ?" Rahat bir gülümseme sundum ona.
" Ah , sorun yok Minho sadece sıkıldım."
Kafasını anladığını belirtecek bir şekilde salladı.
" Jennieeee bir şey söyle şunlara bence fikrim harika." Gözlerim bana doğru bağıran Lisa'ya kaydı. Tabi sadece benim değil etraftaki insanların da gözleri bizi bulmuştu.
"Lisa ,Jennie sağır değil. " Ama Lisa , Jimin'in ikazını takmadan benimle konuşmaya başladı.
" Jennie, senin geri dönüşün şerefine bir parti vermeyi düşünüyoruz."
Durdum . Güzel bir fikirdi aslında ancak babaannem'in izni dahilinde olabilirdi ."Babaannemden izin almam gerekiyor." Bunu dememle herkes sanki cinayet itirafı yapmışım gibi bakmaya başladı. Ne yapayım ondan izin almam gerek.
Rosé: "Ciddi olamazsın . Biz senin için parti verecez babaannen değil."
Minho: "Hâlâ onun dediklerini mi yapıyorsun Jennie. "
Jisoo: "Babaannem hâlâ biraz katı , onun elinde olan bir şey değil."
Konu Jungkook'un ilgisini çekmiş olacak ki kafasını telefonundan çekip bize odaklandı.
Lisa : "Bence Jennie büyük bir partiyi hak ediyor ."
Jimin: "Haklısın Lalisam." Lisa yine yüzünü ekşiterek tekrar bana döndü. Jimin'i tanıyalı yarım saat olmuyordu ama anladığım kadarıyla Lisa'dan hoşlanıyordu ama Lisa ona pas vermiyordu.
Rosé :"Babaannen ile konuşacağım"
Jungkook:" Bence sen karışma SEVGİLİM, sonuçta bu KİM ailesinin sorunsalı onlar halleder."
Bu da neydi şimdi ? Sevgilim ve Kim kelimelerini vurgulayarak söylemişti dimi ben yanlış duymadım ?
Minho'nun Jungkook'un bacağını cimciklediğini fark ettim. Oh kopar bacağını Minho.
Jungkook bunları söyledikten sonra bir müddet sessizlik oldu.
Jisoo : "Tamam , tamam ben babaannemi ikna edecek bir şey biliyorum siz sadece partiyi organize edin . "
Minho :" Bilin bakalım kim evini arkadaşı için feda ediyor ?"
Herkes Minho'ya meraklı gözlerle bakmaya başladı.
Minho:" Tabi ki de ben ." Bunun üzerine Rosé ve Lisa göz devirip birbirlerine baktı.
Lisa: " Şimdi organizasyonu ben ve Rosé yapacaz , Jisoo sen babaanneni ikna ediyorsun , Minho zaten ev sahibi ve Jennie sen sadece güzel ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THAT'S MY LOVE
FanfictionJennie kabul etmemesi gereken bı teklifi kabul etmiş, kendi kazdığı kuyuya kendi düşmüştü Herkesten , her şeyden uzak iki gencin saf aşkı Jnk × Jjk