Bölüm 6

169 16 14
                                    


Yüzüne gelen hafif tokatla kendine geldi Charles. Carlos, burnu ve yanağı kızaran oğlanın belindeki ellerini sıkılaştırdı 

''Öpmedim, kendine gel''

''Hıh?''

''Çıkmayacak o ağzından kötü kelime tamam mı?''

Charles kendini çekerken başını salladı olumlu anlamda. Carlos'un kucağından kalkıp ayakta etrafa bakındı ''Daniel bu gece gelmeyecek galiba.''

''Arayıp sorsana neredeymiş''

''Bi kızı kesme peşindedir yine''

Carlos kaşlarını çatıp ayaklanmasına Charles önce şaşırdı sonra kıkırdayarak gülmeye başladı. Karnını tutup diğer eliyle adamın kolunu dürttü ''Nasıl da tetiklendi, ay çok güldüm. Daniel çok çapkın 2 gecesinin birinde bi kız oluyor''

''Hiç ciddi ilişkisi olmadı mı?''

''Oldu, şu ölen kız Dixie Dan'in ex'i. Neyse geç oldu gidin isterseniz. ''

''Aslında bu gece gidecek yerim yok''

Charles inanmayarak baktı karşısındaki adama ''Bu koltuklarda yatabilirsiniz''

''Koltukta belim tutuluyor. 28 yaş koyuyor biraz''

''Gelin kucağıma'' oğlan ellerini açmasına göz devirdi Carlos. Ne olursa olsun bu gece burada kalmalıydı. Masum masum başını eğerek baktı karşısındaki çocuğa. Charles dudaklarını birbirine bastırdı

''Hadi ama o suratla asla şirin olamıyorsunuz savcım''

''Arkadaşının odası boş değil mi?''

''OLMAZ. Dan beni bile odasına sokmuyor, hiç hoşlanmaz. İyi gel benimle odamı göstereyim. Ben yatarım koltukta.''

Carlos sırıtıp Charles'in arkasından yürüdü. Birlikte oğlanın odasına girdiler ve yorganı açtı. ''Yatağıma iyi bakın savcım en çok sevdiğim şey o'' deyip Carlos'u odasında yalnız bırakar odadan çıktı ve salona tekrar gelip koltuğa uzandı 

'ADAMIN KUCAĞINDAYDIN VE BİZİ ÖPTÜ'

''Zaten hiç susmuyorsun bari bağırma psikopat!''

'Tamam pardon ama ne dedim, geldi adam işte'

''Dudağım hala acıyor ya''

'Şuan gerçekten bunu mu düşünüyorsun?'

''Düşüncem sen değil misin sana zahmet düşün işte''

'Bazen çok zeki çocuk oluyorsun'

Charles burnundan gülüp yorganı boynuna kadar çekerek gözlerini kapattı. ''İyi geceler baba''


-


Carlos yavaşça odadan çıktı ve kapıyı açık bırakarak salona ilerledi yavaş adımlarla. Salonun en kenardaki loş ışığı etrafı hafiften aydınlatıyordu. Yorganı üzerinden itmiş normal dışı pozisyonda uyuyan Charles'i görünce kaşlarını kaldırdı. Ağzı açık eli kafasının üzerinde çok tatlı bir şekilde uyuyordu. Yanına gidip sağ elini oğlanın diz altlarından geçirip diğer elini de boynundan geçirerek omzunu tutup zaten hafif olan Charles'i tek hamlede kaldırdı ve yavaşça adımladı. Oğlanın odasına girdi ve aynı yavaşlıkta yatırdı. Dejavu gibiydi, sarhoş olduğu gece de böyle taşımıştı yatağa  Charles'i. Yorganı üzerine örtüp odadan çıktı ve evden ayrıldı. 

SUÇSUZ // CHARLOS B&BHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin