2.Bölüm: Kaza

36 3 8
                                    

2.Bölüm: Kaza

Medya: Karan Yıldırım

İzgi Alev'den
--------------------
Çıldırmak üzereydim. Bir önümde ki dosyaya bakıyordum bir de karşımda ki duvara.

Ben Hakan Şimşeki hiç bir anlamıyla tamamen tanımamışım.

Saatler önce depoya gelmiştim. Bizimkiler yani Uraz, Ayça ve lotus ile konuşmuştuk.

Uraz, Lotus ve beni ilgilendiren önemli bir dosya olduğunu söyleyip önümüze bir dosya bıraktı. Dosya da yazan şeylerden bahsetmek bile istemiyordum.

Hakan şimşek. Nalan Yıldırım'a tecavüz etmişti.

Nalan Yıldırım, Karan Yıldırım ve Lotus Yıldırım'ın annesiydi. Koral Yıldırım'ın da eşiydi.

Şuan nerde olduğunu bilmiyorduk.

Tabii belliydi Hakan piçinin böyle yapacağı.

Annem olacak şahısı bile aldattı. Utanmadan başkasından yaptığı çocuğunu eve soktu.

Eda ile oldum olası hiç bir zaman anlaşamamışımdır. Zaten ben hangi aile üyesiyle iyi anlaşıyorsam,abim hariç tabikii.

Şimdi ise ona nasıl işkence edeceğimi düşünüyordum.

Acaba onun derisini yüzüp, kafasını duvara sürtüp köpeklere yem mi etsen her yerini.
İyi fikir ama ben senden daha iyi fikirler bekliyorum.

Karan'la ilgili fantezi fikirlerimi söyleyeyim mi onlar bundan çok daha iyidir.
Kes sesini be!

Havuz fantezisi, araba fantezisi, banyo fantezisi falan filan işte ama onlar çok eskidi daha yeni şeyler bekliyorum sizden he.
Yemin ederim gerçek olsan seni ben ilk önce boğardım. Şimdi kes sesini!

İyilikte yaramıyor bizim deliye.

Havuz fanteziymiş, araba fanteziymiş. Ne yapayım ben Karan'ı canım.

Kafamı sağa sola salladım. Önemli bir konu varken düşündüğüm şeye bak.

"Lotus, ben ne diyeceğimi bilemiyorum" dedim derin bir nefes alırken.

"Senin bir şey söylemene gerek yok Alev, onun cezasını ilk önce ben sonra sen vereceksin" dedi dudaklarına yerleştirdiği buruk gülümsemeyle.

Burun kemerini sıktım. "Abin biliyor mu?" Dedim Lotus'a bakarak. Dudaklarını bilmiyorum manasında büzdü.

"Abim, bugünler de kafası dağılmış durumda sadece bir iş üzerine yoğunlaşmış durumda ne olduğunu bilmiyorum" dedi Lotus kafasını eğerek.

GÖKLERİN FISILTISI/ GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin