4.bölüm: Kaybedilen Zaman

24 2 0
                                    

4.bölüm: Kaybedilen Zaman

Medya: Elbise

İzgi Alev'den
---------------------
Gözlerimi açtığım zaman beni beyaz bir tavan yerine, siyah bir tavan karşıladı.

Birkaç saniye boyunca nerede olduğumu algılamaya çalıştım.

Karan, Karan'ın odasında olabilirmiydim.

Yattığım yerden hızlıca doğrularak odanın içine bakındım.

Gerçekten de Karan'ın odasındaydım.

Bacaklarımı yataktan aşağıya doğru sallandırdım. Yatağın başucunda duran ayakkabımı alarak giymeye başladım.

Ayağa kalkarak odanın kapısına doğru yürüdüm ve kapıyı açarak odadan çıktım.

Merdivenlerden inerek salona doğru indim. Aşağıdan gelen sesler ile kaşlarımı çattım.

Salonda Koral amca, Karan ve Yankı oturuyordu.
Yankı ve Karan ciddi bir şey konuştukları için dünyadan soyutlanmışlardı.

Beni ilk fark eden kişi Koral amcaydı."İzgi uyandın mı kızım." Dedi ilgi dolu sesiyle. Sadece kafamı sallamakla yetindim.

Hislerimi kaybetmiş gibiydim. Hiç bir şey hissetmiyordum.

Koral amcanın sesiyle Karan ve Yankıda başlarını kaldırıp bana bakmışlardı.

"Merhaba" dedim varla yok arası sesimle. Kendime bir yer bulup oraya oturdum.

"Alev güzelim, nasılsın şimdi." Dedi Karan. Onun sorusunu boşvererek Yankı abiye döndüm.

"Abimin, cenazesi geldi mi?" Dedim çatallaşmış sesimle.
Karan gözlerini duyduğu cümleyle yumarken, Yankı abi gözlerini kapatıp açmıştı.

"Evet, karan da geldi. Beraber döndük İstanbul'dan." Dedi Yankı abi.

Ne ara gitmişti Karan, ya da ben mi çok fazla uyumuştum. Başımı eğip kucağımdaki ellerimle oynamaya başladım.

"Peki, ne zaman gömeceğiz" diye mırıldandım. "Bugün gömeriz" dedi Yankı abi tok sesiyle.

Kafamı belli belirsiz salladım. "Aç mısın güzelim, yapayım mı sana bir şeyler" dedi Karan şefkatli sesiyle.

Abimi bana hatırlatıyordu.

Kafamı kaldırıp 'hayır' anlamında salladım. "Ben eve gitsem iyi olur" dedim ve ayağa kalkarak dış kapıya yöneldim.

"Hayır, hiç bir yere gitmiyorsun Alev" dedi Karan sert sesiyle.

Kaşlarımı çatarak arkamı döndüm. "Senin himayen altında değilim ben. İstediğimi yapmakta özgürüm." Dedim soğuk sesimle.

GÖKLERİN FISILTISI/ GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin