3.Bölüm: Tutsak Ruhlar
Not: Bu bölümde geçen uçak düşme haberi hiç bir şekilde gerçek değildir. Detaylı araştırılmadığı için haberde bazı yanlışlar olabilir. Dikkatinize!
İzgi Alev'den
---------------------
Gözümü sımsıkı kapatarak lotus'un üzerine eğildim. Bir şeye çarpmamız ile sarsılmıştık.Tek gözümü açarak etrafa bakındım. Bir ağaca tosladığımızı görünce derin bir nefes aldım. Arabanın ön camı hasar almıştı ama kırılmamıştı.
Tır'a çarpmadığımıza şükür ediyordum. Lotusun üzerinden kalkarak ona baktım ve hasar tespiti yaptım. "Lotus iyi misin" dedim kaşlarımı çatarak.
Kafasını salladı ve arabadan indi. Bende onun peşinden arabadan indim.
Yanımıza gelen arabalar ile derin bir nefes alarak yol ortasına doğru yürümeye başladım.
Arabalardan ilk inen kişi Karan olmuştu. Peşinden de bizimkiler.
"İyi misiniz? Bir yerinize bir şey olmadı değil mi?" Dedi Karan telaşlı çıkan sesiyle. Bir bana bir lotus'a bakıyordu. Lotus kafasını sallayarak abisine baktı ve yanına gidip sarıldı.
"Tamam, hadi binin arabaya da eve gidelim artık" dedi Ayça.
"İzgi ve Lotus benimle geliyor siz de arabayla bizi takip edersiniz olur mu?" Dedi Karan. Belli belirsiz kafamı salladım ve arabasına doğru yürümeye başladım.
İçimde kötü bir his vardı. Sanki çok kötü bir şey olacakmış gibi hissediyordum.
Arabanın arka koltuğuna bineceğim zaman lotus bende önce davrandı ve arka koltuklara yayılarak uzandı.
"Ben biraz kestireceğim, sen de öne oturuver İzgi'ciğim" dedi Lotus gülerek. Gülerek kafamı salladım ve ön koltuğa geçtim.
Karan da gelip sürücü koltuğu geçti ve arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.
Elime telefonu alarak abimi arayacağım sırada gözüme takılan şey haber bildirimi oldu.
Haber bildirimine tıkladım ve okumaya başladım.
TÜRKİYE'DEN İTALYA'YA DOĞRU YOL ALAN UÇAK DÜŞTÜ!
Bir saat önce kalkış yapan Türkiye-İtalya uçağından haber alınamıyor.
Az önce alınan verilere göre ise uçak düşmüş durumda.
48 ölü ve 58 ağır yaralı oldugu biliniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERİN FISILTISI/ GERÇEK AİLEM
Teen Fictionİzgi Alev Kandemir, aile sevgisinden yoksun yaşamış bir kadın, kendisi yeraltına hükmeden kişi. Onu bulan gerçek ailesiyle yaşayabilecek mi? Karan Yıldırım, yıllarca ailesinin intikamını almak için uğraşan yeraltının önemli isimlerinden biri. Yollar...