5.bölüm: Çözülemeyen

15 1 0
                                    

5.bölüm: Çözülemeyen

İzgi Alev'den
--------------------
Gözlerim Karan'a takılı kalmıştı. O ise kaşlarını çatmış ruju dudaklarıma sürüyordu.

Sürme işi bittiğinde parmaklarıyla dağıtmaya başladı. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

"Ne oldu. Beklemiyormuydun böyle bir şey." Dedi Karan alaycıl sesiyle.

Gözlerimi açıp gözlerine baktım. Dilimi damağıma vurarak konuştum. "Cık, beklemiyordum Karan Kandemir. Belki başka şeyler yaparız diye düşünmüştüm." Dedim onun gibi alaycıl çıkan sesimle.

Dediklerimle kaşlarını çatıp elindeki rujunun kapağını kapattı ve çantama koyarak kolumdan tutarak ayağa kaldırdı.

"Hadi gidiyoruz." Dedi ve kolumdaki elini, kolumdan indirerek elimi tuttu.

Beni peşinden sürükleyerek mekandaki gizli geçite götürmeye başladı.

"Yenge de kırmızı ruj için ne nazlı çıktı." Dedi ege arkamızdan gelip hayıflanarak. Arkamı dönüp ona ters bir bakış attım tekrardan önüme döndüm.

Silah sesleri kesintisiz devam ediyordu. Elimde olsa reklam arası verdirirdim de işte Karan yanımızdayken.

Gizli geçitten geçerek dışarıya çıkmıştık. Önümüzde hazır duran arabaya bindik.

Karan sürücü koltuğuna, ben onun yanındaki koltuğa, Ege ise arka koltuğa oturmuştu.

Karan arabayı çalıştırıp son sürat eve doğru sürdü.

Mekandan eve yaklaşık bir saat varken, biz Karanın yaptığı hızla yarım saat gibi eve varmıştık.

Arabadan inip diğerlerinin de inmesini bekledim. Korumalar kaşları çatılmış bir şekilde bize bakıyordu. Buna pek anlam veremesemde kafaya takmadım.

Belime konulan elle irkildim. Karan ve ben önden giderken arkamızdan Ege geliyordu.

Kapı önüne geldiğimizde elimi yumruk şekline getirip
kapıya vurdum. İkinci vuruşta kapı açılmıştı.

Kapıyı açan kişiye baktığımda saçı başı dağılmış, giydiği pijama altının bir paçası yukarı doğru çıkmış bir lotus beklemiyordum açıkçası.

Dudaklarımın arasından küçük bir kıkırtı çıktı. Lotus kaşlarını çatarak önce bana ve sonra belimde duran Karan'ın eline baktı.

Gülümseyip eliyle içeriyi gösterdi. "Geçin bakalım içeri." Dedi ve kapıdan çekilerek içeri girmemiz için bize yol verdi.

GÖKLERİN FISILTISI/ GERÇEK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin