Dikkat!🔨
Bu hikaye tamamen hayal ürünü olup, gerçek kişi, yer veya olaylarla herhangi bir ilişkisi yoktur.
Ayrıca, hikaye içerisinde küfür ve şiddet gibi unsurlar yer alabilir. Uygun olmayan içeriklere karşı hassas olan okuyucuların dikkatine sunulur.
✩
Azer'in küçük kardeşi Civan, ailesinin başına bela olan düşman aşiretin oğlu Affan Axin'in kirli oyunlarını öğrendiğinde, ağabeyi ve ailesi için bir tehlikenin kapıda olduğunu anlamakta gecikmez.Ancak Affan'ın karanlık planlarına kurban giden Civan'ın ölümü, Azer'in içindeki öfkeyi ve nefreti gün yüzüne çıkarır. Öfkesiyle yanmaya başlayan Azer, aylarca sürüldüğü Mardin topraklarına intikam ateşiyle tekrar geri döndüğünde, artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.
Azer, bu sürgünden sonra bile kardeşinin katili olan Affan Ağa'yı bulmak için her şeyi yapmaya kararlıdır. Ancak kader onu beklenmedik bir yola sürüklediğinde, uğruna yeminler ettiği amaçlarının hepsi bir anda alt üst olur.
Çünkü babası Şerwan Veznedar'ın, oğlu Azer'in intikam duygusunu dizginlemek ve bu kan davasına bir son vermek için aldığı karar, düşman oldukları Axin aşiretinin kızı olan Evin Axin ile zoraki bir evlilikten geçiyordu.
İki kalbi sonsuza dek mühürleyecek kan düğümü atıldığında, bu kararın karşısında duracak herkesin dili lâl olacaktı.
Kahve gözlü adam, elini güneşe uzatmaya cesaret ettiğinde, kalbinde yanmaya başlayacak kor ateşten kaçamayacaktı.
"Öyleyse, kendi ellerinle bana ölüm fermanını mı veriyorsun, Axin kızı?"
"O ferman çok uzun bir zamandır senin ellerinde zaten, Veznedar."
Günahların bedeli iki cana mal oldu. Biri ela gözlü kadın oldu, diğeri ise kahve gözlü adam.
Evin'in beklenmeyeni Azer oldu. Azer'in bir haber olduğu ise Evin...
✩
---
Herkese merhabaaaaa!
Okumaya başlayacağınız kitap, benim ilk göz ağrım olacak bir kitaptır. Bu yüzden çok heyecanlıyım. Umarım siz de okumaya başladıkça benim kadar mutlu ve heyecanlı olursunuz.
Herşeyden önce kitap, töre konuludur.
Kitabımda kesinlikle kuma gibi şeyler yoktur, bu yüzden rahat olabilirsiniz. Şimdiden okuyacak herkese canı gönülden teşekkür ederim efendim.
Not: Bu, ilk hikayem olduğu için yazım yanlışları ve ufak tefek hatalar olabilir. Bu yüzden şimdiden özür dilerim. Zamanla kitabı tamamen düzenleyeceğimden emin olabilirsiniz.
---
---
KİTAP KAPAĞIMIZ 🌪️(Beğendiğim yazım stilinde 'ğ' harfi yoktu be ya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN DÜĞÜMÜ
Teen Fiction☀️ İki kalbi sonsuza dek mühürleyecek olan kan düğümü atıldığında, bu kararın karşısında duracak herkesin dili lâl olacaktı. Kahve gözlü adam, elini güneşe uzatmaya cesaret ettiğinde, kalbinde yanmaya başlayacak kor ateşten kaçamayacaktı. "Öyleyse...