Tam arkamı dönecektimki, enseme sert bir şey değdi ve gözüm karardı. Yere düşmeden duyduğum son şey Fıratın sesiydi.
"Yine ve yine görüştük eski dostum. Seninle çok eğlenicez..."Gözlerimi açtım. Fakat hiç bir yerimde ağrı yoktu.
Kafamı kaldırıp etrafa bakmaya başladım. En son bana ne oldu?
Fırat... Fırat enseme vurmuştu! Şerefsiz! Arkadan vurmak tam onun işi!
Klasik bir odadaydım. Her halde fazla baygın kaldığım için beni odaya getirmişlerdi.
Bir süre sonra kapı açıldı. Ve içeri şerefsizler lordu girdi.
"Oooo eski dostum? Selam"
"Ne dostu lan! Senin gibi bir şerefsizi düşmanıma bile istemem!"
"Ou, niye öyle diyosun? Zamanında seninle iyi arkadaş değilmiydik biz?"
"Taki sen beni böyle sırtımdan bıçaklayana kadar!"
"Oh, hadi ama dostum. Ne yap-"
"Sayayımmı lan!"
"Yani kardeşinin ölümüne biraz ben sebep olmuş ola bilirim. O da birazcık. Eee, sonra 10.000 mln değerindeki projeni rakip şirkete vermiş ola bilirim-"
Sinirlenmeye başlamıştım artık.
"Sus lan sus!"
Yerimden kalkıp suratının ortasına yumruk geçirdim.
"Sana verdiğim paralara, hayata, en önemlisi değere yazıklar olsun hiç birisini helal etmiyorum! Seni öldüreceğim lan şerefsiz! Kardeşimi aldın lan benden! Kardeşimi... Küçücüktü daha! Ne istedin lan ondan! İşkencelerle öldürülmesine nasıl göz yumdun lan! Hakim olacaktı! Senin gibi şerefsizlerin cezasını verecekti lan! Hani benim kardeşim senin kardeşindi? Alçak herif! Bende seni öldüreceğim! Ona neler olduysa sana 10 katını yaşatacam bu da benim sana yeminim olsun mal!"
Yüzü kan içinde kalmıştı. Öldürmek istemediğim için bıraktım.
O sırada kapı açıldı. Dönüp baktı-
Demir!?
"Demir?"
"Merhaba ikizim? Ne var ne yok? Bu ne oldu lan?"
"Dövdüm lan! İstermisin? Sende mi bu şerefsizle iş birliği yaptın?"
"Tabiki yaptım! Ne sandın? Sana yardım edeceğimimi? Yanıl-"
"Senin yardımına ihtiyacımmı var lan! Bana sevdiklerim yeter!"
Güldü. Ama bu gülüş o gülüş değil Hemde hiç değil.
"Ah benim saf ikizim. Yakında sevdiklerinde benim olacak! En önemlisi Gecede!"
Gecenin adını duyar duymaz sinirlerim uyandı. Suratına 2 tane yumruk geçirdim.
"Sen kim oluyorsunda benim karımın adını o pis ağzına alıyosun? Almayacaksın ulan! BENİM SEVDİĞİMİN ADINI AĞZINA ALMAYACAKSIN! BU KADAR! Yoksa seni bu defa elimden kimse alamaz!"
"Ahahahaha noldu kudurdunmu? Yoksa Gece beni senden daha çok sever diyemi korkuyorsun?"
"Gece bana aşık olum! Beni kendinle karıştırma. Senin aksine benim etrafımda bana ihanet ede bilecek cesarete sahip bir insan yok. Tabi senin dışında"
Sustum ve yüzüne bakarak sırıttım.
"Çünki sen korkaksın! Çünki sen güçsüzsüz! Çünkü sen yalnızsın!"
"SUS LAN SUS!!"
"Noldu Demir bey? Gerçekler canınımı yaktı? Acıda olsa bu bir gerçek! Bu yolu sen seçtin! Eğer zamanında beni dinleseydin bu böyle olmazdı!"
"Yaağğ! Her zamanki gibi beni suçluyorsun! Asıl senin yüzünden ben bu haldeyim! Eğer zamanında yanımda olsaydın, hata yaptığımda azarlamak yerine arkamda dursaydın, anne ile babam ayrımcılık haksızlık yaparken gururlanmak yerine ses çıkarsaydın, bende evi terk etmezdim! Hepsi sizin suçunuz!"
"Yanlış haraketleri sen yaptın ben değil! Beni niye azarlamıyorlardı ha? Çünkü azarlanacak hiç bir şey yapmıyordum Demir!"
"Tabi tabi!"
"Ne tabisi? Derslerim iyiydi, hiç bir hoca terbiyem hakkında bir laf söylemezdi. Her gün eve kavga edip gelmezdim! Ama sen bunların hepsini yaptın!"
"Onları yapsamda yapmasamda hep sen sevildin! Kardeşim ne haldedir diye düşünmedin!"
"Eğer onları haketmeseydin bir şey söylerdim. Ama sen hep o lafları hak etdin!"
"Hayır! Haketmedim! Şimdide beni anlamıyorsun sen! Nefret ediyorum hepinizden Gece dışın da! Onun sahibi benim! Bir gün o da beni sevecek! Ve sen bizim aşkımızı görüp kahrolacaksın!"
"Hayallerin güzelmiş. Ama gerçek olamayacak kadar imkansız!"
"Ehhh! Yeter be! Lan! Gelin alın şunu!"
Güldüm.
"Unutma! Hiç bir zaman benden daha güçlü olamayacaksın Demir"
Son sözlerim buydu...
Dostlarım bu bölümü kısa yazdım. Çünkü benden bölüm istiyorsunuz Sadece merak'ınızı almak için yazdım bu bölümü.
Gelecek bölüm uzun olacak. İyi okumalarrr❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KÜÇÜK AŞKI (ARA VERİLDİ)
БоевикMafya olan Kaya Dumanın Gece Yıldırıma olan aşkı. Bu bildiğiniz kitaplardan farklıdır. Okumanızı tavsiye ederim🌼