7.Bölüm-Bana alıştınmı?

318 18 0
                                    

Geceden:
Sedef anneni ve Yasmini çok sevmiştim. Çok samimi insanlardı. Mutfağa geçtim ve yemekleri ısıtmaya başladım. Bir süre sonra Kayanın sesi geldi:
"Gece?"
"Efendim Kaya"
"Teşekkür ederim."
"Ne için?"
"Beni annemlerin yanında yalancı çıkarmadığın için."
"Soruntik. Ayrıca merak etme. Ben sevdim annenleri. İkiside çok iyi insanlar. Annen çok tatlı konuşuyor."
"Öyledir."
"Özel değilse, bir şey sormak istiyorum."
"Tabi, sorabilirsin."
Biraz ona yaklaştım ve fısıldamaya başladım:
"Baban varmı? Varsa niye gelmedi? Yoksa öldümü? Yoksa seni mi sevmiyor? Yoksa beni duydu da sanamı kızdı! Yoksa-"

Sözümü bitirmeden Kaya kahkaha atmaya başladı. Ben ise durup ona garip garip bakıyordum.
"Sen 1 dakikanın içinde ne kadar soru sordun yaa?" Diyerek hala ve hala gülüyordu.
"Gülme yaaa" diye cırladım.
"Tamam, tamam gülmüyorum. İlk önce küçük hanım babam var. Ve ölmedi. Sadece o başkalarının ayağına gitmeyi sevmez. Hep ben giderim onu görmeye. 2-si de seni duyduğuna oldukça sevinir çünki ben, seni görmeyene kadar evlenmek aklımın ucundan bile geçmiyordu." Diyip sustu.

Ben ise anlamamıştım. Ne yani. Benimle evlenecekmiydi?
"Merak etme Gece, seninle şimdi evlenmiyecem. Sen beni sevmeye başladığın zaman, bana aşık olduğun zaman evleneceğiz." Dedi ve yanağımı öptü.

"Tamam hadi fazla oyalanmayalım. Annem bekletilmeyi pek sevmez." Kafamı salladım ve yemekleri alıp çıktık. Sedef anne ve Yasmin sofraya oturmuştular. Biz de oturduk ve yemeye başladık.

"Eee, Gece gızım, kimlerdensin, necisin? Bize biraz kendinden bahsette seni tanıyalum." Gülümseyip:
"Tabiki Sedef anne, ismim Gece Yıldırım. 21 yaşındayım. Üniversite okuyorum, 3.sınıfım. İngilizce öğretmeni olmak istiyorum. Ailem başka şehirde yaşıyor. Arada ziyaretlerine giderim. Evin tek çocuğuyum."
"Anladum, anan-baban ne iş yapar?"
"Annem bitkileri çok sevdiğinden bir çiçekcide çalışıyor, babam ise bir şirkette müdür efendim."

"Helal olsun oğlum, ailemize layuk bir gelun bulmuşsun. Diğerleri gibi deil!"
Diğerleri gibi mi? Başka sevgilileride mi var bunun! Tek kaşımı kaldırıp Kayaya baktım. Kaya dudaklarını bir birine bastırıp, gözlerini kapatmıştı.
"Anne ya, söylenecek lafmı bu?"
"Gusura galma oğlum ya, bilemedum. Gızım yani senden önceki sevgilileri demek istedum"
"Anladım Sedef anne, sorun yok. Sonra konuşur hallederiz biz! Değilmi sevgilim!"

Ay, ne dedim ben yaa!

Sevgilim dedin.

Allah razı olsun. Ben bilmiyordum.

O zaman ne diye soruyosun!

Üff, sus be. Kaya ise bana gözlerini pörrleterek bakıyordu.
"Ayh, bıktım sizin bu sohbetlerinizden. Ayy yenge, yarın alışverişe gidek mi?"
"Üniversiteden sonra bakarız. Olabilir!"
Kaya kafasını kaldırıp Yasmine baktı ve:
"Kardeşim, abine sorma zahmetinde bulunamadınmı?"
"Öff, abi! Çıkabilirmiyiz?"
Kaya sırıttı ve tek kelime diyip kafasını tekrar indirdi
"Hayır"
"Ne!"
"Hayır"
"Ama ab-"
"Hayır"
"Kaya!"
"Hayı-, pardon, efendim sevgilim?"
Ayy, bana sevgilim dedii! Ama ağzına yakışıyor, yalan yok.

"Biz yarın çıkıbilirmiyiz! Hani konuşacağımız konular var yaa!"
"Ta-tabiki çıkabilirsiniz sevgilim, ne demek!"
"Ayy, bu gız, bu oğlanı guzuya çevirmiş Yasmin!"
"İyi olmuş! Hele az yapıyor. Aferin kız yenge! Benim abim bayağı bir odundur yani! Bir keresinde benim doğum günümü unutup, bana babamın doğum gününde hediye almış ve üstüne prensesli pasta getirmişti. Babamda bunu kendisine yaptığı sanıp abimi balkondan aşağı atmıştı. Hediye sence neydi?"

"Bilmem, neydi?"
"Yasmin sus-"
"Saç tokası, makyaj seti ve gelinlik-" diyip, sözünü bitiremeden kahkaha atmaya başladı. Bende kendimi tutamadım ve gülmeye başladım. Kaya ise domatese dönmüştü. Sedef annede kımışıyordu.

"Canım kardeşim, istersen tüm sırlarımızı aç dök!"
"Bana uyar abiciğim. Bir keresind-"
"Yasmin" diye tısladı Kaya.
"Tamam sustum" bana göz kırpıp "bir ara anlatıcam sana hepsini."

Bende tamam dedim ve yemek yedikten sonra sofranı topladık ve odalara dağıldık. Odaya giderken Kaya ile olan konuşmalarımızı hatırladım. Galiba ona ısınmaya başladım. Odaya giderken misafir odasından Kaya ve annesinin konuşmasını duydum.

"Oğlum, helal olsen sa. Diğerlerini beğenmemişdum. Bu gız çok iyi bir gız, eli ayağı, anası babasıda temiz. Çok sevdum ben onu"
Yüzümde gülümseme oldu.
"Bende çok seviyorum anne. O hayatıma girdikten sonra hayatım değişti. O benim karanlığıma doğan güneşim oldu. Onu ömrümün sonuna kadar sevecek ve koruyacağım. Ama bir sorun var...."

Kaşlarımı çattım. Ne! Bir sorunmu var!
"Gece, beni sevmiyor, ve buda beni üzüyor. Az önce bana sevgilim dedi ya, bir an onun gerçekten demesni dua ettim."
Tamam, burda benim yapacak bir şeyim yok.
"Sevmez diye düşünme. Sadece onun zamana ihtiyacı var oğlum. Zaten seni daha tanımıyor. Kendini anlat ona, yemeğe çəkar, süprizler yap. Oda zamanla sana alışır ve seni sever. Eminimki, senin bu aşkına karşılık verecektir."

"Anne , sen bal gibi normal türkçe konuşuyorsun."
"Ciddi konuşunca oluyor oğlum. Rahat bir tavırla konuşunca öyle konuşuyorum"
"Tamam o zaman annecim. Sana iyi geceler."
Dedi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Bende hemen odaya koştum ve yatağa zıplayıp, pikenin altına girdim. Sonra kapı çaldı.

"Buyrun!"
"Gece, uyudunmu?"
"Hayır, gelebilirsin."
"Rahatsız ediyorum ama, seninle bir şey konuşmak istiyorum"
"Ne rahatsızlığı, tabiki konuşa bilirsin."
"Buraya alıştınmı?"
"Evet, yani problem yok."
"Pekiii, bana alıştınmı?"

Sorduğu soru karşısında donup kaldım. Ne diyecektim şimdi?

Evet, basbaya alıştın Gece. Hatta sana burdan ayrıl deseler, hiç ayrılmazsın.

Öylemi yaa! Tamam o zaman! Benimde açık konuşmamın zamanı geldi. Deri bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.

Bu bölüm kısa oldu bazı sebeplerden. Gelen bölüm telafi edeceğim. Lütfen yorum atın. Yorum atanların isimlerini paylaşıyorum ve himayelerini öneriyorum.❤💜💙

MAFYANIN KÜÇÜK AŞKI (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin