1. Bölüm

2.9K 10 1
                                    

Ah, rahatsız edici alarm sesi ve odanın kötü kokusuyla yine bir kötü güne başlıyorum...

Alarmın daha fazla ses çıkartmaması için hemen yatağımdan kalkıyorum.

Merhaba benim adım Pelin. İsmimi bizi terk eden annem koydu o yüzden çok seviyorum.

Keşke geri dönse...

21 yaşındayım. Açıkçası güzel bir hayatım yok. Berbat bir hayat geçiriyorum.

Sadece babamla yaşıyorum ve babam kötü bir insan. Her zaman yatıyor, içki içiyor, asla çalışmıyor. Bir sürüde ödenmemiş borçlarımız var.

Bu hayattan nefret ediyorum.

Hemen lavaboya koştum. Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım.

Evi sadece ben geçiniyorum. Barda çalışıyorum. Çalışmamın sebebi var. Bula bildiğim en yüksek maaşlı iş o yüzden.

Üstümü giydim, saçlarımı taradım.

Bu yaşam tarzı benim hiç ama hiç hoşuma gitmiyordu.

Bu hayatı sadece arkadaşım olan Yaren için yaşıyorum. Oda olmasa ben şuan yaşamıyordum.

Yüzüme makyaj yaptım çantama biraz para ve telefonumu koydum.

Babam her zaman beni azarlıyor ve şiddet uyguluyordu.

Saate baktım. Saat 06:46 idi.

Evden hemen çıktım ve otobüs durağına yürümeye başladım.

Arkadaşım Yaren beni aşırı beğeniyordu.

'Kızım mutlu ol diye demiyorum, yoldan geçen biri seni görse model misiniz der.' Derdi.

Ne yalan söyleyeyim, gerçekten bakımlı bir kızdım. Fiziğim kum saatiydi. Yüzüm bebeksi ve saçlarım çok güzel ışıltılıydı.

Neyse bunaltı konuşmanın zamanı yok.

Otobüs durağına geldim ve bekledim. Bugün şanslı günümdeyim her halde. Çünkü bugün otobüs erken geldi.

Hemen otobüse bindim ve en arakaya geçtim.

Kafamı cama koydum ve etrafı izleyemeye başladım.

Etrafı izlerken geldiğimi gördüm otobüs bir durakta durunce bende indim.

Burası mafyaların takıldığı yerdi genellikle. Öf burayı gördüğüm anda yoruluyorum resmen.

İçeri girdim ve bu bar yada pavyon her neyse onun aşağı katı vardı.

Orada hizmetçiler üstünü değiştiriyordu.

Her zaman bize aynı kılasik abartılı olamyan bir hizmetçi üstü veriyorlardı, ama bugün farklıydı çok fazla kişi vardı ve çok açık bir hizmetçi kıyafeti vardı.

Böyle hizmetçi kıyafeti mi olur!? Ben bunu giyemezdim.

Bunu düşünürken kankam olan Yaren geldi.

Burada 1 buçuk yıldır çalışıyordum. Oda burada çalışıyordu bizde işte burada arkadaş hatta kanka olduk.

"Pelin! Kankamm!" Merdivenlerden haldır küldür indi.

"Kız sessiz ve az yavaş ol!" Yaren yanıma soluk soluğa geldi.

"Kanka. Tüm gün buradayız." Hiç bişe anlamamıştım dediğinden.

"Anlamadım ki?"

"Kanka bugün ve yarın sabaha kadar burdaymışız, çıkış yok yani. Dünyanın en tehlikeli 4 mafyasından 2 si gelecekmiş." Ağzım açık kalmıştı.

"NE, ŞAKA YAPIYORSUN!"

"Bana sesiz ol diyene bak ya!" Aramızda gülüştük ve konuşarak o çok açık olan hizmetçi kıyafetlerini giydik.

"Kanka hadi hel ağaç oldum he!" Yaren gerçekten çok beklemişti.

"Kanka dur olmadı belime geniş geldi." Biraz daha oynadıktan sonra çıktım.

" Biraz daha oynadıktan sonra çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bana tam olarak böyle olmuştu. Yaren'in ağzı açık kaldı.

"Kanka!! Çok güzel olmuşsun!"

Ardından içeri patron geldi ve bütün hizmetçiler patrona döndü. Ben ve Yaren'de dahil.

"İçinizden Pelin. Pelin burdamı!" Bir anda şaşırdım. Beni işten mi atıcaktı! Korktum ve zar zor elimi kaldırdım.

"B-burdayım!" Bana patron dik dik baktı ve sonra süzdü.

"Söylenenden daha güzelmişsin." Diye mırıldandı sonra boğazını temizleyip konuşmaya devam etti.

"Kızım seni baban dünyanın en tehlikeli 4 mafyasından birine satmış ve o bugün buraya geliyor. O har hangi bir masaya oturduğu zaman yanına git. Zaten yaka ismini okuyup seni anlar. Yani kısacası mafya karısı oluyorsun." Bunu duyunca kalbim hızlandı ve korkmaya başlamıştım.

"Pelin iyi misin?" Yaren beni kolumdan tutup bir yere otuturdu.

"Pelin acele etsen iyi olur." Patronumu duydum ve tamam dedim sonra gitti.

"Ağlama kızım sakın! Yoksa seni böyle görürlerse olmaz." Sonra ağlamam öfkeye döndü.

"Allan onun belasını versin!" Biraz sesim titrekti.

"Şşhh tamam kanka, ben burdayım." Yaren kafamı yavaş yavaş okşuyordu.

"Ben buna hazır değilim..."

Ben ne yapıcaktım...

ARKADAŞLAR OYLANAYI VE YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN!!

PAYLAŞIN BİDE! 💞 SİZLERİ SEVİYORUM BYE! 😻

ORDU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin