3.Bölüm

667 43 42
                                    

HELLO,BEBEKLERİM NASILSINIZ. FAZLA UZATMADAN BÖLÜME BAŞLAMAK İSTİYORUM.
    
                "SEVEMEDİM KARA GÖZLÜM SENİ DOYUNCA,HEP KISKANDIM SENİ ELDEN YILLAR BOYUNCA "

Ömrüm,yeni bir güne gözlerini açmıştı.Günlük işlerini yapıp odadan salona geçmişti.Ardından kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa geçmişti teker teker kahvaltılikları masaya koymuştu,poğaçalar,kekler yapmıştı.

Ev ahaliside sofraya oturmuştu.Ferzan ağa ilk başa geçmişti.Bugun Avşin'nin nişanı vardı,Ferzan ağa izin verirse gidecekti vermezse el mecbur oturacaktı ama yine ne yapar ne eder yine giderdi o nişana.

Evdeki herkes sabah kahvaltısını yapmaya başlamıştı.Bu sırada'da Ömrüm,Ferzana nişana giderken isteyeceği izin için hazırlık yapıyordu.

En sonunda dayanamayıp"Ferzan Ağam sana birşey diyebilirmiyim?"demişti.Ferzan Ağa da kafasını tabaktan kaldırıp,boğazını temizleyerek konuşmaya başladı."De bakalım ne diyeceksin!?.

"Ağam eğer iznin olursa Boran ağanın nişanı varmış,oraya gideceğim."

"Hangi Boran,Şu Boran Bedirhanın mı? ve bizim niye haberimiz yok?"

O anda Ömrümün gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Boran Ağanın nişanlandıgını düşünemesi bile kötüydü.Hemen aklındaki düşünceleri bir kenara atıp konuşmaya başlamıştı.

"Yok Ağam  Boran Bedirhan değil."Bir anda içinden söylemesi gereken cümleyi dışından söylemişti."Allah korusun,ne nişanlanması!?"demişti.

O sırada tüm herkes Ömrüme dönüp bakmıştı."Allah korusun derken,Ömrüm ne demeye çalışıyorsun sen?"demişti,Ferzan Ağa sert sesiyle.

O anda Ömrüm biranda afallamıştı.Hemen"Agam Allah korusun derken onunla nişanlanan kız yanar-yani onunla hiç bir kız nişanlanmaz anlamında söylemiştim yoksa bana ne onun nişanlanmasından"

"Hem benim gideceğim Nişan Boran Karan'nın nişanı."

"He canım öyle desene bize de davet gelmişti.Hep beraber gidelim nişana."

"Tamam Ağam o zaman."

Ömrüm kahvaltı bittikten sonra sofrayı toplamıştı ardından odasına çıkıp bir güzel duş almıştı.Duşunu aldıktan sonra üstüne ona yakışan bir elbise giyip makyaj yapmıştı.

Sade olmak istemişti çünkü sevdiği olan Boran Bedirhan'da o nişanda olacaktı hemde ailesiyle birlikte.O yüzden fazla göze batmak istemiyordu.

Ömrüm hazırlığını bitirdikten sonra odasından evin kapısına gelmişti.Daha sonrasında Ferzan Ağanın arabasına binip araka koltuğa geçmişti.Yanında ise annesi Dilşa hanım vardı.Önünde ise Dilşah hanım vardı.Arabayı süren kişi ise Ferzan agaydı.

Ferzan ağa dikiz aynasından Ömrüme bakıyordu.Ömrüm'de,Ferzan Ağanın bakışlarından rahatsız olduğu için durmadan boynunu öne eğiyordu.

Ferzan ağa,Ömrümün başını eydiğini görünce soru sormak bahanesiyle arkasına dönüyordu.Ömrüm başı aşağıda bir şekilde soruları cevaplıyordu.

Ferzan ağa nişana gidene kadar dikiz aynasından, Ömrüme bakıyordu.Sonunda Nişana gelebilmislerdi.Nişan Boran Bedirhanın evinde yapılacaktı.

Boran Karanın,sevdiği kadın olan Avşin Boran Bedirhanın annesi olan Delal Bedirhandan istenecekti.

Ömrüm tam kapıdan inerken Boran Bedirhan gelmişti.Delal hanım evdeydi ama Boran Bedirhanın işi olduğu için biraz geç kalmıştı.Onun geldiğini görünce rahat bir nefes almıştı.

ÖMRÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin