2.Bölüm

659 36 86
                                    

   "Cahildim dünyanın rengine kandım
Hayale aldandım boşuna yandım
Seni ilelebet benimsin sandım
Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin"
NEŞET ERTAŞ

Güneşin doğmasıyla yine bir gün olmuştu,yatağımdan kalkar kalkmaz günlük işlerimi yapmıştım.Mutfağa inmiştim ben kalkmadan sofra hazırlanmıştı  bugün biraz geç kalkmıştım olsun o kadar'da hergün ben hazırlıyorum kahvaltıyı.Kahvaltı masasına oturmuştuk herkes vardı ama masanın başına Ferzan ağa otururdu hayret bugün oturmamıştı.


Kahvaltı masasında tek o eksik değildi benim babamda eksikti,annemle babam ben 6 yaşındayken boşanmışlardı,annem ise boşandıktan sonra adanaya geldi bizi de yanında getirdi.Bianda derin bir iç çektim neredeyse uzun zamandır babamı göremiyordum daha doğrusu Boran ağa göndermiyordu.

Adam dışarı çıkmama kızıyordu babamın yanına Ankar'ya gitmememi izin verecekti.Annemden bu konu hakkında izin alacaktım eğer göndermem derse ısrar edecektim oda beni başından salacaktı.

""Anne!Sana birşey diyebilirmiyim?""

""Efendim ne diyecekmissin sen bana?""

""Anne ben babamı özledim yanına gidebilirmiyim?""

""Hayır,sana bunca sene boyunca babalık yapmamış Adamın yanına mı gideceksin?""

""Yapmadı değil sen izin vermedin,siz izin vermediniz!""

""Bak bana bağırma yılan!! aynı baban gibisin aynı""

""Anne laflarına dikkat et anladın mı beni!Senin o yiğenin izin verseydi başımda koruma gibi heryere gelmeseydi babam bana babalık yapardı!""

""Kızım defol git şurdan bak beni çileden çıkarma"

Bir hışımla mutfaktan çıkmıştım,odama gidecekken kapıdan Ferzan çıkmıştı.İkimizde birbirimize çarpmıştık Fermanı görmezden gelerek odama çıkmıştım.

Ne demiştim ki ben ne demiştim.Sadece babamı özledim dedim,Şimdi bunları bana diyor ama kendiside babamı seviyor "aha şu duvara yazıyorum sende babamla barışacaksın kadın bu!bu duvara yazıyorum işte barışacaksın"

""Sen öyle san ben senin babanla evlenmeyecem""

Sırf annemi sinirlendirmek için""Anne vermezlerse kaçarsın kız""

""Kız bak oraya gelirsem seni yolarım ha!İsmini Ömrüm koyduk Ömrümü yedin "

""Hahaha oh canıma değsin,sen beni sinir edersen bende seni sinir ederim""

"Neyse biraz yârimin ismiyle mendil işliyim"Beyaz bir mendil almıştım üstüne güzel bir renkle sevdiceğimin ismini işlenecektim BORAN BEDİRHAN,Boranım diye eğer evlenirsek ona göstereceğim.

Mendili elime aldım ismini işlemeye başladım hem onu düşünüyordum hem ismini işliyordum.Farkatmeden ağzımın içinden türkü söylemeye başlamıştım.

""Dünyayı yakarım senin uğruna
Yeter ki sen benden yüzün' çevirme
Eller ne derse gitmez zoruma
Sen benim yönümü terse çevirme
Yar benim yönümü terse çevirme""

Birden gözlerim dolmaya başladı,Belki evlenirdik belki bu türküyü ben ona söylerdim.""Nasıl olsa Yüce Rabbim olmayacak bir iş için Amin dedirtmezdi ki""

"Ayaz yarim, BORAN yarim, kar yarim
Üşütür yokluğun gelde sar yarim
Sayfa sayfa okuduğum kitapsın
Düğüm düğüm çözülmesi zor yarim"

ÖMRÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin