Am recitit din nou si din nou conversatia mea cu Rebeca. Crede ca sunt buna. Crede in mine. Vorbele ei m-au facut sa ma simt mai bine. Ma simt mai increzatoare,de parca am primit o sticluta cu incredere. M-am decis sa-i scriu. La urma urmei e o colega de la scrima si...prietena mea.
eu : "Hei.Merci pentru ieri. M-ai facut sa ma simt mai bine."
Rebela : "Hei. Nu ai pentru ce ,serios. Pentru asta sunt prietenii.''
eu : "Crezi ca ai putea ca in seara de dinainte de concurs sa-mi scrii si sa ma mai ajuti?"
Rebela : ''Uau...tu chiar credeai ca te las de capul tau ? :)) Buna incercare. In seara aia o sa-ti bag mintile in cap. Pentru ca nu ai de ce sa-ti faci probleme. Pentru ca esti buna. Pe bune. Chiar foarte buna. Antrenorii ti-o spun mereu. Crezi ca ei te mint?"
eu : "Nu,normal ca nu. Uneori cred ca o spun doar ca sa muncesc mai mult. Ca sa devin mai buna.''
Rebela : "Asta pentru ca nu ai incredere in tine. La inceput am crezut ca faci pe modesta ,dar acum stiu ca defapt tu nu iti apreciezi talentul asa cum ar trebui."
eu : "Dar poate nu sunt atat de talentata."
Rebela : "Oh,te rog. Tu era sa ma bati si pe mine asa ca taci. Nu mai zic si de Maya,pe care o bati mereu.De ce crezi ca se intampla toate astea? (O las sa o spuna ea) PENTRU CA ESTI BUNA. Asa ca lasa-ma cu drama."
eu : "Nu e drama,ci doar neincredere.
Rebela : "Cum spui tu."
CITEȘTI
Pasiune si sacrificiu
SpiritualEste oare usor sa-ti urmezi pasiunea fara a face un sacrificiu? Aceasta este intrebarea pentru care incerc sa gasesc raspunsul in fiecare secunda din zi.