*BÖLÜM 18

155 10 0
                                    



Yattığım yatak adeta çıban olup batıyordu her yanıma. Sağıma döndüm,soluma döndüm bir türlü uykuya dalamadım. Mutsuzdum gergindim ve bunu herkese yansıtıyordum. Galiba regl olacaktım. Telefonumu elime alıp saate baktığımda 3 ü geçtiğini gördüm. Daha gazla dönüp durmaktan sıkılıp ayağa kalktım. Uyku tutmayacaktı. Ben de mutfağa geçip söz verdiğim ıslak keki yapmaya karar verdim.

Sessiz adımlarla yürüyüp mutfağa geçtim. Işığı yaktığımda gözlerim yanmıştı. Alışmayı bekledim. Mutfak lavabosunda elimi yüzümü yıkadım, tuvalete gitseydim eğer ayak seslerime Çelik uyanabilirdi. Isınması için su koydum, kendime kahve yapacaktım. Kahve makinaları yoktu gördüğüm kadarıyla. Acaba ev hediyesi olarak alsa mıydım? Dolapların kapaklarını yavaşça açıp kapattım. Hem kek için hem kahve için malzemeleri aramaya başladım. Bulduklarımla bişeyler yapabilirdim.

Mikserleri var mıydı bilmiyorum ama zaten ses çıkar diye elimde çırpacaktım. Bir nevi kol kası çalışması olarak da düşünebilirsiniz. Kaynayan suya kahvemi koydum. Saçlarımı tepeden topladım. Kısık sesle müziğimi de açıp işe koyuldum.

Her gün bir şey daha biter
Giderek acı vermez biten şeyler
Kayıtsız bir razı oluş başlar
Sıradan izler bırakır en tutkulu aşklar

Aldırma deli gönlüm
Giden gitsin
Sen şarkılar söyle İçinden boşver
Aldırma deli gönlüm
Sen şarkılar söyle içinden boşver

Yalanlarla yasaklarla
Yazılır hesabına günah günler
Bitmez bu son pişmanlıklar ah
Soluyor birer birer içimizdeki güller

Aldırma deli gönlüm
Giden gitsin
Sen şarkılar söyle İçinden boşver
Aldırma deli gönlüm
Sen şarkılar söyle içinden boşver
..


Derin kaba yumurtaları aldım şekeri de ekleyip çırpmaya başladım. Bir yandan da şarkıya eşlik ediyordum. Topuzumdan fışkıran perçemler gözlerimin önüne düşüyordu. Fırını açmak için elimde kase ile kapıya doğru döndüm. Kapıya yaslanmış beni izleyen bir çift göz görmeyi beklemediğim için korkudan çığlık atmış elimdeki kase de kayıp gitmişti. Tutmaya çabalarken elim kabın içine girmiş ama yine de dökülmeden yakalamayı  başarmıştım.

" Hay anasını ya "

Ağzımdan kısık sesle çıkanlara engel olamamıştım. Kabı tezgaha koyup elimi yıkamak için lavaboya dönmüştüm. Çelik de yanıma gelmişti. Kısık gülüşünü hala görebiliyordum .

–Ne gülüyorsun be? Ödüm patladı. Yumurtalar şekerler hep ziyan oldu baksana. Ne sessiz sessiz beni izliyorsun?

Musluğu kapatıp ona döndüm. Bakışları yüzümde dolandı,perçemlerimde oyalandı.

–Çok mu korktun ? Çok güzel görünüyordun mutfağımda. Bozmadan biraz izlemek istemiştim.

Eli konuşurken  perçemime gitti. Uçları ile oynuyordu.

–Yumurtalar niye ziyan oluyormuş hem ? Senin elinin lezzeti geçti içine şimdi baldan tatlı olur o.
Diye devam etti. Piç bir gülüş vardı suratında.

"Salak" diyip kaldığım işe devam ettim. Yüzümde kendiliğinden gülümseme oluşmuştu. Zaten ona yapıyordum tiksinmiyorsa benden günah gitti.

Tezgahta çırpma işine devam ediyordum. Ona doğru yan dönüp kalçamı tezgaha dayadım.

–Ses mi yaptım da uyandın ?

Gece olduğundan mı uykusuzluğumdan mı onu gördüğümden mi bilinmez sesim oldukça yumuşak çıkmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AMARE +18 | YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin