POV: Martyna
Minęły 3 dni od wstawienia tik toka Piotrka, a mój komentarz ma najwięcej polubień, co oznacza, że komentarz, który został napisany totalnie for fun zostanie spełniony. Tak szczerze nie wiem czy ja chce to robić, to jest totalnie losowe. Nie powiem charakter łatwo i jego poczucie humoru, przynajmniej takie jakie pokazuje w internecie mi pasuje i sądzę, że byśmy mogli się dogadać.
- I co teraz zrobisz? Napiszesz do niego? - zapytała mnie Klaudia.
- Nie wiem co zrobię, ale na pewno do niego nie napiszę, on pewnie ma dużo na głowie i napisze za jakiś czas - opowiedziałam.
- Chyba, że się tego nie podejmie - dopowiedziała Oliwia.
- Wątpię, on zrobi wszystko co mu ludzie napiszą, pewnie nagrają coś z tego i weźmie z tobą rozwód - powiedziała Klaudia. - Jakkolwiek to nie brzmi.
- Dokładnie, jakkolwiek to nie brzmi.
Już sama nie wiem, to głupie, mogłam nie pisać takiego komentarza to nie byłoby teraz problemu. Problemu dla nas obojga, bo nie wydaje mi się, że on on chciałbym to zrobić. Dlaczego ludzie w ogóle to polubiali, czemu nie wygrały te zasrane pierogi, albo coś innego? Teoretycznie mogłabym zrezygnować i powiedzieć, że jednak nie chce tego robić, ale zważając na to, że mój komentarz ma około 50 tysięcy polubień, a mi doszło na tik toku 3 tysiące obserwujących to ludzie chcą to zobaczyć.
Próbowałyśmy z dziewczynami znaleźć jeszcze jakieś rozwiązanie na to, ale nic nam z tego nie wyszło. Oliwia była w ogóle zachwycona, że mam taką szanse i nie ma już odwrotu, miałam wrażenie, że ona nie rozumie powagi sytuacji, miałam podpisać akt ślubu, w wieku 18 lat, z chłopakiem, którego nie znałam prywatnie i nigdy z nim nie rozmawiałam. Klaudia stała gdzieś pomiędzy i wydawało mi się, że sama nie wie co o tym sądzić.
Po czasie stwierdziłam, że musze to przespać i położyłam się już. Dziewczyny włączyły sobie jakiś serial i położyły się później.
POV: Klaudia
Oglądałyśmy z Oliwią po raz kolejny Euforie, strasznie poryty serial. Chciałyśmy obejrzeć go na telewizorze, ale nie ma nic bardziej nie posłusznego niż telewizor Martyny, więc musiałyśmy wziąć laptop. Miałyśmy zamiar skończyć oglądać dzisiaj pierwszy sezon, a jutro z Martyną, która już spała obejrzeć drugi.
- Stara mam pomysł - powiedziała Oliwia w tym samym momencie stopując odcinek.
- Kurwa, ale nie w takim momencie, posrało cię?
- Ciszej, bo ją obudzisz - powiedziała patrząc na Martynę. Nie było na to szans, bo spała jak zabita, a wybudzenie jej graniczyło z cudem, plus miała słuchawki w uszach. - Zrobimy tak, żeby ona z tym ślubem nie miała już odwrotu, tak w 100%.
Patrzyłam na nią czekając, aż powie na jaki zachwycający pomysł wpadła tym razem. Jak się okazało pomysł był skrajnie głupi, ale ciężko było się na to nie zgodzić. A pomysłem było, wzięcie telefonu Martyny, którego odblokowanie nie było żadnym problemem, bo miałyśmy na nim swoje odciski palców. Następnie nagranie tik toka na jej konto - top 5 powodów, dla których łatwogang powinien być z Martyną i będzie dla niego idealną dziewczyną lub żoną. Głupie? głupie, ale jakie kreatywne. Weszłyśmy w notatki i rozpisałyśmy sobie w podpunktach powody, po czym zrobiłyśmy screena i zaczęłyśmy nagrywać tik toka. Na początku pokazałyśmy śpiącą Martynę i wytłumaczyłyśmy kim jesteśmy, po czym zaczęłyśmy mówić powody.
1. Spontaniczność
- Martyna ma najgłupsze pomysły, które odrazu chce robić, jeśli ktoś jej coś zaproponuje najprawdopodobniej się zgodzi. Chcesz jechać z kimś w środku tygodnia na drugi koniec Polski lub do innego kraju? Ona będzie pierwsza, zrobi to bez zastanowienia - powiedziała Oliwia.
CZYTASZ
Zaczęło się od komentarza || ŁATWOGANG X FANKA
Fanfiction• Pierwszy fanfik o łatwo (niedługo wróce) Łatwogang po opublikowaniu tiktoka musi wykonać jedno zadanie z komentarzy pod tiktokiem swojej wiszki. Wyzwanie nie jest dla niego zbyt komfortowe, jednak decyduje się wykonać. Jak się okazuje odmienia to...