Merhaba Çikolatalarım🫧
Diğer ficimi de okuyup bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🍙sizleri orada da görmek istiyorum 🥂
Fic: MY ENCOUNTER LOVE •Taekook+18İyi okumalar 🎂
Taehyung'un mesajına görüldü atıp telefonu kapattım. Neydi bu tanrı aşkına! Sana ne dedi bana, hemde bana?! Sikerler böyle işi. Yanımda duran telefonu sinirle yere fırlattığımda yatağa geri uzanıp pikenin altına girdim. Göz göre göre trip atıyordu bana am oğlu. Gözlerimi yumup uyumaya çalıştım ama nafileydi. Bu sikik Taehyung yüzünden uyuyamıyordum. Yataktan kalkıp aşağıya inip buz dolabından ayran çıkardım. Ayranın paketini açıp kafama diktiğimde uykumun gelmesini umdum. Geri yatak odama çıkıp yerde duran telefonumu elime aldım. Bir şey olmuş mu diye kontrol ettim. Çok şükür hâlâ mükemmeldi telefonum. Geri mesaja girip Taehyung'a yazmaya karar verdim fakat ne yazıcaktım ki?! Saçmalayabilirdim dünyanın sonu gelmedi ya.
Vanilya kokulum: Pişt uyudun mu ?
(23:38)Taehyung: Hayır uyumadım da sen niye uyuyup uyumadığımı merak ediyorsun onu anlamadım?
Jungkook: Sinirlerimi bozdun çünkü şerefsiz .
Taehyung: Ne gibi?
Jungkook: Yanındaki kimdi mesela bugün?
Taehyung: Sana ne dediğimi hatırlıyorum.
Jungkook: Yanlış hatırlıyorsun . Kimdi taehyung o sürtük?
Taehyung: Doğru konuş jeon.
Jungkook: Konuşmazsam ne olur.
Taehyung: O küçük ağzını koca sikimle beceririm .
Jungkook: Ya , çok korktum Taehyung.
Taehyung: Sus jeon sus .
Jungkook: Susmak istemiyorum. Ama belki bugün yanındakinin kim olduğunu söylersen susa bilirim.
Taehyung: Benim sabrımı sınama jungkook.
Jungkook: SANA SONKEZ SORUYORUM BUGÜN YANINDAKİ KİMDİ TAEHYUNG?!
Taehyung: Bende sana son kez söyliyeyim sana ne .
Jungkook: Siktir git puşt .
( Görüldü.)
Sinirden şimdi oturup ağlayacaktım. Kafamı yastığa gömüp ufak bir çığlık attıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah defalarca çalan alarmı son kez kapatıp yerimde doğruldum. Hemen lavaboya girip işimi hallettikten sonra çıkıp okul kıyafetlerimi giyindim. Aşağıya kahvaltıya inmek isterdim fakat birkaç gün önce yaşanan olayı unutmamıştım. Okul çantamı sağ koluma takıp aşağıya inip evden çıktım. Evden çıktığımda kapıda beni bekleyen Taehyung ilr karşılaşmayı beklemiyordum tabiki. Kaşlarımı çatıp ona baktığımda bana sırıttı.
Taehyung: Günaydın , vanilya kokulum.
Jungkook: Ne oldu aklın başına mı geldi?
Taehyung: Bir şey yapmadım ki.
Jungkook: Off gerçekten sinirlerimi altüst ediyorsun Taehyung.
Taehyung: Tamam tamam , hadi sadece okula kadar yürüyelim .
Ona bakıp göz devirdikten sonra yavaş adımlarla beraber okula yürümeye başladık. Erkeksi kokusu burnuma dolarken onu beğendiğimi fark ettim. Yani sadece kokusunu tabikii. Ona biraz daha yaklaştığımda bana kısaca göz gezdirip gülümsedikten sonra tekrar önüne döndü. Ben şarkı dinlerken o da elindeki telefonuyla mesajlaşıyordu. Gerçekten umursamamaya karar verip okula kadar yürüdükten sonra okul kapısından içeriye girdik. Dün gördüğüm sürtük bize doğru koşarak Taehyung'un boynuna atıldığında gözlerimi açıp ona baktım. Yani tamam çocukta iyiydi tatlıydı fakat sarıldığı kişinin sevgilisi vardı ulan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Claim •Taekook+18
Romance"Sizde bu yüzden okulun düzenlediği dans yarışmasına katılıp , iddiaya mı girdiniz?" "Evet." "Sonucunda ne olacak peki?" "Eğer ben kazanırsam ondan tamamen kurtulacağım . " "Ee peki Taehyung kazanırsa?" "O zaman Taehyung'un dediği gibi tamamen onun...