13

280 40 57
                                    

Merhaba Çikolatalarım💃🏼
Bu bölüm için kemerlerinizi takmayı unutmayın. Baya uzun bir bölüm olucak. Sonunda süpriz bir sahne var🙈 heyecanla okumanızı umuyorum . Bölüme geçmeden önce oy verip aileme katılmayı unutmayın‼️

Diğer ficimi de okuyup bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🙏sizleri orada da görmek istiyorum 🖤
Fic: MY ENCOUNTER LOVE •Taekook+18

🌟Bir tutam sabırdı vuslatı güzel kılan.

Keyifli Okumalar 🧷

İstesem de istemesemde Taehyung'u kıskandığımı yanlışlıkla belli etmiştim. Bence bu saatten sonra böyle şeyleri benim sorun etmemem lazımdı. Ne de olda sevgiliydik artık. Yakın olan bedenlerimizi yüzünden odada bi sakinlik olduğunda taenin gözleri dudaklarıma kaydı. Benim de gözlerim dudaklarına kaydığında aramızda ki sıkı çekimden dolayı dudaklarımız anında buluştu. Alt dudağımı dudakları arasında sıkıştırıp emdiğinde bende onun aksine üst dudağına aynı işlemi yapmıştım. Kısık inlemem odada azıcık duyulsa da zaten baya eski bi yerde olduğumuz için kimse gelmezdi. Kendimi tutmamım bi amacı yoktu. Nefessiz kaldığımda yavaşça dudaklarımızı ayırıp geri çekildim. Soluklarımız belirsizce çıkarken Taehyung'a dudaklarım yetmemiş gibi boynuma gömüldü. Boynumu boydan boya usulca öpmeye devam ederken gözlerimi kapattım. Bambaşka hisler yaşatıyordu.. doğrulup üzerinde ki gömlekten kurtulduğunda alt dudağımı yaladım.Hızla benim üzerimde ki okul gömleğini çıkartmaya çalışması ile kıkırdadım. Sinirle birşeyler mırıldanıp gömleği çıkartmaya çalışırken sabırsızca konuştu.

"Hay sikeyim, niye çıkmıyor şu gömlek."

Daha ağzımı açıp birşey demeye kalmadan şok ile bakakalmıştım çünkü sabırsız Taehyung okul gömleğimi kopartarak çıkartmıştı. Tek diyebildiğim ;

"Annem ağzıma sıçıcak."

olmuştu. Dediklerime gülerek tekrar üzerime eğildi.

"Ben sana yenisini alırım vanilyam ."

Dedikleri ile istemsizce gelen tebessümü engelleyemezken alnını alnıma yasladığında gülümsüyordu. gülümsüyordu. Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde gözlerimi kapattım.Usulca başlayan öpüşmemiz çok geçmeden hızlanmaya ve daha sert bir hâl almaya başladığında dudaklarına doğru yavaşca mırıldandım.Belimi kavradığında ellerimi boynuna doladım. Alt dudağımı ısırmasıyla boğukça inledim, dudaklarımdan çekilmeden üzerindekileri hızla çıkarttığında kendimi ona bırakmıştım. Şuan hazdan başka birşey düşünemiyordum. Benim üzerimdekileri de sabırsızca çıkartması ile dudaklarımız yavaşca ayrılmıştı, ikimizde nefes nefeseydik.Alınlarımızı birbirine yaslayarak yüzümü ellerinin arasına aldığında deliğimin çoktan ıslandığını hissediyordum.Resmen deli gibi nefret ettiğim adamı arzuluyordum. Deliğim kasılıp gevşetken yalvarıp Taehyung'a ithafen konuştum.

"Taehyung... hadi."

Sabırsızca konuşmam ile gülercesine nefes vermişti. Sertleşmiş aletini deliğimin girişine yaşlandığında bi anda geri çekildi. Sabırsızca ona dönüp kaşlarımı çattığımda sırıtarak konuştu.

"Şuan istediğini sana veremem vanilyam."

"Ne diye götüme kadar dayıyorsun o zaman ya!?"

"Ne kadar ileriye gideceğini merak ettim. Başka zaman tamamen seni benim , beni de senin yapıcam güzelim. "

"Siktir git !"

Hırsla yerdeki kıyafetlerimi elime alıp hızla giyindim. Yırtık gömleğime göz atıp boş odanın bi köşesine sinirle fırlattım. Okul gömleğinin üstüne giyindiğim sweetshirtümü elime alıp başımdan hızla geçirdim. Suratına bile bakmadan odadan çıkacağım sırada Taehyung'un bileğimden tutup çekmesiyle tekrar onun kollarına tutundum. Hem sinirlenmiştim hemde ereksiyonum yarıda kalmıştı! Deliricektim.

Dance Claim •Taekook+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin