Merhaba Aşklarım🥹
Diğer ficimi de okuyup bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🌈sizleri orada da görmek istiyorum 🍫
Fic: MY ENCOUNTER LOVE •Taekook+18Keyifli okumalar😚
Taehyung'un boyun girintisine iyice sığınıp biraz daha ağlamaya devam ettikten sonra yavaşça ondan ayrılıp burnumu çektim. O iki elini de gözlerimin altına koyup gözyaşlarımı sakince silip gülümsedi.
Jungkook: Bakma bana , uzak dur.
Taehyung: Neden?
Jungkook: Ağlayınca çok çirkin oluyorummm
Taehyung: Sen her halinle güzel ve tatlı görünüyorsun , vanilya kokulum.
Başını başka yöne çevirdiğimde onun dediği sözlerle olduğum yerde kaldım. Kalbime bir sızı girdiğinde bunun neden olduğunu anlayamamıştım bile. Ellerini yüzünden indirip sağ eli sol elime indiğinde elimi okşayıp tuttu. Onun yanıma geçtiğimde yavaşça ve sessizce okul yoluna yürümeye başladık. Okulun önüne geldiğimizde kendimi kötü hissettiğim için bir adım geri gittim.
Taehyung:sorun nedir?
Jungkook: Bugün okula gitmek istemiyorum.
Taehyung: Emin misin?
Jungkook: evet ama sen git çünkü deneme sınavların oluyor, malum son sınıftasın.
Taehyung: Seni yalnız bırakacağımı düşündüren nedir?
Jungkook: Bilmem , öyle yaparsın sanmıştım.
Taehyung: Ahh jeon şuan o kadar tatlı görünüyorsun ki , dudaklarına kapanmamak için zor duruyorum.
Jungkook: Taehyungg!
Taehyung: Tamam tamam. Şimdi nereye gidelim , ne yapalım güzelim?
Jungkook: sahile gidelim mi? Bu saatte kimse yoktur , çok iyi kafa dinlenir.
Taehyung: Olur.
Taehyung elimi daha da sıkı tutup yoldan geçen taksiyi çevirdiğinde gideceğimiz konumu şöföre söyledi. Birkaç dakikanın ardından sonra sahile yakın bölgede indiğimizde yürümeye başladık. Yakınlarda bulunan markete Taehyung'un ısrarları üzerine uğrayıp iki tane kimbap iki tane de içeçek almıştık. Sahile vardığımızda kumların üzerine oturmuş aldıklarımızı yemeğe başlamıştık. Bir süre sonra ben denizi izlerken Taehyung'un bakışlarını üzerimde hissettiğimde sorar gözlerle bakışlarımı ona çevirmiştim. O da sorun yok det gibi omuzlarını bir kere yukarı aşağıya hareket ettirmiş gülümsemişti.
Taehyung: Babamdan derken neyden bahsediyordun, vanilya kokulum?
Jungkook: Sanane Taehyung.
Taehyung: Ne demek sana ne ? Hatırlatayım sevgiliyiz biz , seni üzen şeyin sebebini bilmek istiyorum.
Jungkook: bende sana hatırlatayım, benim sayemde sevgiliyiz taehyung.
Taehyung: Ben iddiayı kazanamasaydım hiç olmazdık.
Jungkook: İster kazan ister kazanma ben kabul etmeden asla olmazdık, taehyung bunu çok iyi biliyorsun.
Taehyung: Haklısın sanırım.
Taehyung bana bakıp ayağa kalktığında kaşlarımı çatıp ona baktım. Ne yani alınmış mıydı ?!
Jungkook: Nereye ?
Taehyung: Yalnız kalmak istiyorum, hem öğleden sonra deneme sınavım vardı . Sabah hatırlatmıştın iyi oldu , görüşürüz Jungkook.
Jungkook: Sen bilirsin , görüşürüz.
Arkasını dönüp yürümeye başladığında bende kafamı denize çevirip biraz daha izlemeye devam ettim. İki yanımda durdu diye herşeyimi anlatmak zorunda değildim. Bir süre sonra ayrıldığımda benim sırlarımı kullanıp beni yanında tutmak isteyebilirdi. Bunun garantisini kimseden alamazdım. Canım sıkıldığı için bende okul çıkışına doğru okula gittim. Jimini ve yoongiyi evime davet etmiştim. Onlarla vakit geçirmeyi çok seviyordum. Çıkışta onları beklerken Taehyung'un kolunu birisi tutup sarıldığında kaşlarımı çatıp onlara baktım. Taehyung da ona sarılan kişiye içten bir şekilde gülümsemiş sarılışına karşılık vermişti. Okuldan değildi. Benim yaşlarımda duruyordu. Üstündeki kot takımı ona çok yakışmıştı. Tatlı yüzü ve büyük gözleri vardı. Taehyung çocuktan ayrıldığında tam o sırada ikisiyle de göz göze geldim. Taehyung'un yanındaki çocuk bana boş gözlerle bakıp tekrar Taehyung'a döndüğünde gözlerimi onlarsan çektim. Yanıma gelip üstüme zıplayan arkadaşlarımla küfür mırıldanıp ayrıldım. Üçümüz yan yana yürürken Taehyung ve yanındaki çocukta biraz önümüzde yürüyorlardı. Jimin sanki bunu daha yeni fark ediyormuş gibi bağırarak konuştuğunda ensesine bir tane yapıştırıp susturdum.
Jimin: Lan! Taehyung'un yanındaki kim? Ayrıldınız mı hemen amına koyayım!?
Jungkook: Sus , bilmiyorum.
Yoongi: Lan sevgilinin yanındakini bilmiyor musun? Git kolundan çek al yanına Taehyung'u.
Jimin: Evet evet jeon.
Jungkook: Bana ne . Ne yaparsa yapsın sanki aşkımdan ölüp bitiyorum ona .
Jimin: Senin bu vurdumduymazlığın beni benden alıyor tavşancık.
Onları susturup eve gittiğimizde ilk önce yemek yedik. Daha sonra yukarı benim odama çıkıp biraz oyun konsolunda oyun oynadıktan sonra dağıldık. Onları yolcu ederken son kez sarılıp yukarı kendi odama tekrar çıktım. Okul çıkışındaki olay aklıma takıldığı için Taehyung'a yazıp yazmamak arasında gidip geliyordum. Gururumu bir kenara koyup elime aldığım telefonumu hemencecik uygulamaya girip yazdım.
Vanilya kokulum: Yanındaki kimdi bugün?
Mesajımı anında gördüğünde sevinip cevabını beklemiştim.
Taehyung: Sana ne jeon.
Evet 5. bölümün sonuna geldik bebeklerim💘 lütfen bol bol yorum yapıp oy verin😌 Aileme katılırsanız da çok ama çok sevinirim 😙 Hepinizi çok ama çok seviyorum 😽 'Idetta kaçar 💍
İnstagram: Cikolatalibts
YouTube: Çikolatalı BTS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Claim •Taekook+18
Storie d'amore"Sizde bu yüzden okulun düzenlediği dans yarışmasına katılıp , iddiaya mı girdiniz?" "Evet." "Sonucunda ne olacak peki?" "Eğer ben kazanırsam ondan tamamen kurtulacağım . " "Ee peki Taehyung kazanırsa?" "O zaman Taehyung'un dediği gibi tamamen onun...