Merhaba Ballarım 🍿
🥟𝔹𝕠𝕝 𝕓𝕠𝕝 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕟 𝕪𝕒𝕡𝕞𝕒𝕪ı,
🥟𝕆𝕪 𝕧𝕖𝕣𝕞𝕖𝕪𝕚,
🥟𝔸𝕚𝕝𝕖𝕞𝕖 𝕜𝕒𝕥ı𝕝𝕞𝕒𝕪ı 𝕦𝕟𝕦𝕥𝕞𝕒𝕪ı𝕟.
🥟𝕐𝕒𝕫ı𝕞 𝕪𝕒𝕟𝕝ışı𝕞 𝕧𝕒𝕣𝕤𝕒 ş𝕚𝕞𝕕𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕜𝕦𝕤𝕦𝕣𝕒 𝕓𝕒𝕜𝕞𝕒𝕪ı𝕟.Keyifli okumalar🍦
Taehyung ile okuldan çıkmış beraber yan yana ilk defa sorunsuz bir şekilde yürüyorduk. Ona karşı asla bir sevgi kırıntısı bile yoktu içimde . Sırf iddayı kaybettiğim için bir süre onu oyalayacak daha sonra tabiki ayrılacaktım. Benim onu kabul ettiğimi inandırmak kolay olacaktı. Neden mi? Çünkü gözü benden başkasını görmüyor . Salak şey...
Evimin önüne geldiğimizde bana bakıp gülümsedi ve karşıma geçti. Açıkçası Taehyung'un evinin nerede olduğunu bilmiyordum ve merak de etmiyordum. Sanki içimden geçenin tam tersini okumuş gibi konuşmaya başladı.
Taehyung: Evlerimiz yakınmış vanilya kokulum.
Jungkook: Sen nerede oturuyorsun ki?
Taehyung: Senin evinden 2 villa önce .
Jungkook: Aaa neden ilk önce evine gitmedin ki? Çabuk kurtulmuş olurdum senden.
Taehyung: Evinin nerede olduğunu merak etmiştim. Ayrıca sevgilimsen bana karşı nefret kelimeleri kullanma lütfen jeon.
Jungkook: Beni kabul eden sensin Taehyung.
Taehyung: Kurallarda bunu eklemeliydim o zaman.
Jungkook: Ekleseydin, maalesef geçti o süre .
Taehyung: Jeon, sinirlerimi bozma .
Jungkook: Ben bir şey yapmıyorum ki ?
Taehyung: Şuan ortam müsait değil fakat zamanı ve yeri geldiği an-
Jungkook: her neyse çok konuşma Taehyung . Yarın görüşmemek üzere~
Onun bana cevap karşılığını bile beklemeden bahçe kapısından içeriye girdim. Çimlerin üstüne döşenmiş yer yer taşlara basarak evimin önüne geldiğimde kapıyı ben çalmadan hizmetçi açtı.
Hizmetçi: Hoşgeldiniz Jungkook bey.
Jungkook: hoş buldum.
Yukarı katta bulunan kendi odama çıkıp kapımı arkadan kapattım. Okul kıyafetlerimi çıkarıp düzgünce dolabıma geri astım. Bugün işlenen derslerin üstünden biraz tekrar yaptıktan sonra telefonuma bildirim geldi. Atan kişiye baktığımda numara olduğunu fark ettim çünkü kaydetmemiştim. Profil fotoğrafı da olmadığı için yazdığı şeye baktım. Yazanın Taehyung olduğunu anladığımda sadece görüldü atıp geri çıktım . Ama yazmaya devam ettiği için sinirlenerek geri mesajına girdim.
"Vanilya kokulum."
"Naber?"
"Aktif olduğunu biliyorum neden görüldü atıyorsun?"
"Gerçekten sinirlerimi bozmaya başladın?"
"Ne yapabilirim?"
"Mesela düzgünce cevap verebilirsin?"
"Canım istemiyor maalesef şansına küs canım"?
"Okulda benim önümde böyle konuşmuyorsun , ne oldu evde havalara girmişsin bakıyorum da?"
" yoo ben hep böyle konuşuyorum ama senin o geri kafalı kafan anlamıyor. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Claim •Taekook+18
Romance"Sizde bu yüzden okulun düzenlediği dans yarışmasına katılıp , iddiaya mı girdiniz?" "Evet." "Sonucunda ne olacak peki?" "Eğer ben kazanırsam ondan tamamen kurtulacağım . " "Ee peki Taehyung kazanırsa?" "O zaman Taehyung'un dediği gibi tamamen onun...