7

904 87 91
                                    

Merhaba Çikolatalarım🥂

Diğer ficimi de okuyup bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🫶🏻sizleri orada da görmek istiyorum 😍
Fic: MY ENCOUNTER LOVE •Taekook+18

İyi okumalar 🥊

Jungkook: Derdin ne senin? Gitsene o dünkü sürtüğünün yanına!

Taehyung: Derdim ne biliyor musun!? Aşkıma karşılık aşk istiyorum , jeon.

Dün aklıma gelen görüntü yüzünden bana böyle istekte bulunması sinirimi bozmuştu. Bu yüzden ellerimi onun omzuna yerleştirip sertçe kendimden ittim. Gerçekten delirtecekti beni. Böyle bir şeye dünden sonra haddi bile olamazdı!

Jungkook: Sinirimi bozmaktan başka bir şeye yaramıyorsun , defol git yanımdan. Benim yanıma bir daha uğrama istemiyorum. Beni korumana da gerek yok! Anladın mı beni?

Taehyung: Seni bırakmayacağımı biliyorsun , vanilya kokulum.

Jungkook: Yok artık vanilya kokulun! İstemiyorum, istemeyeceğimde seni.

Taehyung: Ne dediğinin farkında mısın sen ? Ayrılmaktan bahsediyorsun resmen.

Jungkook: Aynen öyle .

Taehyung: Neden?

Aklıma gelen dünkü çocukla olan yakınlığı aklıma dolarken gözlerimi kapattım ve derin bir soluk alıp verdim. Taehyung da bu sırada bana doğru yeniden yaklaşmıştı. Gözlerimi açtığımda bana olan yakınlığı kalbimi sızlatsa da bir adım geri gidip yüzüne ters bir şekilde baktım.

Jungkook: Lütfen, zorlamayalım Taehyung.

Taehyung: Daha seni yeni kazanmışken olmaz , güzelim.

Jungkook: O zaman kurallara uymayı öğren , Kim.

Taehyung: Kurallar?

Jungkook: Unutmuşsun sanırım, senin için tekrar edeyim Taehyung ;

Kural 1: Aramızda seks unsuru olmayacak , hatta beni dudağımdan öpmeyeceksin bile.

Kural 2: Benim dışımdaki kimseyle yakın olmayacaksın.

Kural 3 :Eğer beni çok zorlarsan istediğim zaman bu ilişkiyi bitireceğim.

Taehyung: kuralları hatırlatmanı gerektiren nedir?

Jungkook: Bu kurallardan 1. ve 3. olanı ben belirlemiştim hatırlıyorsan. Sen yalnızca 2. olan kuralı koymuştun !

Taehyung: Evet biliyorum, sinirlenmeni gerçekten anlamıyorum jeon.

Jungkook: O zaman siktir git !

Gerizekalı felan mıydı bu !?

Hızla ona arkamı dönüp eve doğru koşmaya başladım. Arkamda duran hareketlilik yüzünden hızımı daha da çok arttırdım fakat kolumdan tutulup arkamı döndürülünce olduğum yerde kaldım. Soluk soluğa karşımdaki benden uzun bedene bakarken dudaklarına kaydı bakışlarım. İlk defa böyle yakından inceliyordum onu sanırım. Bakışlarımı fark etmiş olmalı ki yüzünde piç gülüşü belirdi. Geri adım atabilirdim ama atmıyordum! Atamıyordum belki de ...

Jungkook: Bırak beni !

Taehyung: Bu sefer olmaz.

Jungkook: Bir şey sorucam ama gerçekten doğru cevap vermeni istiyorum.

Taehyung: tabi , zaten sana yalan söylemem ki güzelim.

Jungkook: Gerizekalı felan mısın sen? Yoksa bipolar bozukluğuna mı sahipsin!

Dance Claim •Taekook+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin