Selam Çikolatalarım🧷
Normalde bu kadar kısa sürede yeni bölüm atmam ama içimden geldiği gibi yazdım. Umarım bölümü severek okursunuz bebeklerim. Lütfen aralarda görüşlerinizi belirtip yorum yazın. Eleştiriye açık birisiyim saygınızı korursanız eğer. Bu arada aileme katılmayı da unutmayın🐝
Diğer ficimi de okuyup bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen 🫂sizleri orada da görmek istiyorum 👀
Fic: MY ENCOUNTER LOVE •Taekook+18İyi okumalar 🧚🏻♀️
İnatla yüzüme vuran güneş yüzünden uykumun bölünmesiyle uyanmaya çalıştım fakat hareket bile edemiyordum. Üstümde öyle bir ağırlık vardı ki anlamıyordum. Elimi yüzüme siper edip güneş ışığını engellediğimde zorla da olsa gözümü açmayı başarmıştım. Gözümü açar açmaz üzerimde bana koala gibi yapışmış bir adet Taehyung ile karşılaşmayı beklemiyordum açıkçası. Onu uyandırmamaya özen gösterip ayağa kalktığımda hemen yokluğumu hissetmiş olamalı ki bir gözünü açıp yerinde hafifte olda kalktı.
Taehyung: Jungguk nereye?
Jungkook: Lavaboya gidip geliyorum hemen.
Taehyung: Hm hmm
Geri yatağına uzandığında pencereye doğru ilerleyip güneşliği çektim. Ondan sonra Taehyung odasının içinde yer alan lavaboya doğru ilerleyip içeriye kendimi attım. Lavabodaki işlerimi halledip kendime biraz çeki düzen verdikten sonra tekrar Taehyung'un yanına uzandım. Anında elleri belimi bulurken kafasını boynuma gömüp kokumu içine çekti. Bende ellerimi saçlarına atıp okşadığımda kedi gibi ses çıkarıp bir bacağını bacağıma atıp üstüme çıktı. Ne ara kendimi altında bulmuştum bilmiyorum ama her haliyle çekiciydi bu genç oğlan. Delirtiyordu beni ya , bu kadarda olmaz canım!
Taehyung: Günaydın güzelim.
Jungkook: Günaydın taetae.
Bana doğru eğilip yanağıma kaçamak bir şekilde öpücük kondurup ayağa kalktığı gibi lavaboya gitti. Bende yattığım yerden kalkıp yatağı düzelttim. Onun çıkmasını beklemek için düzelttiğim yatağın kenarına oturup bekledim. Birkaç saniye sonra çıktığında beni süzüp gülümsedi. Üstümdekileri tabi değiştirmiştim. Nereden aldığımı sorarsanız kamp için çantamda bulunan yedek kıyafetlerimdi tabiki. Taehyung da anlamış olacakki hiç sorgulamadı bu olayı. Taehyung kıyafet dolabını açtığında eline aldığı gri eşofmanı ve celine yazan beyaz tişörtünü eline aldı. Üstündeki tişörtü çıkarırken hiç utanmayıp sırtında bulunan kasların hareketini izledim. Oldukça geniş sırtı kaslı pazuları vardı. Benimde ondan bir farkım yoktu ama yine de o benden biraz daha kalıplı ve uzundu. Bicimli vücudu beni tatmin ederken altındakini de sıyırıp eşofmanı geçirdi. O sırada kasasına bakmayı da ihmal etmemiştim. Kasa sağlamdı , sağlam! Beraber aşağı kata kahvaltıya indiğimizde babasının çoktan masaya oturmuş tabletinden haberlere baktığını gördüm. Olaydı adam be! İkimizde bay haruya selam verip yerlerime geçtik. Kahvaltıyı bitirdiğimizde tekrar Taehyung'un odasına çıktık. Öylesine boş boş oturmuş
telefonumla ilgilenirken o beni seyrediyordu. Yüzümde oluşan sırıtmayla ona dönüp konuştum.Jungkook : yicem seni kaç dakikadır bana mayhoş bir şekilde tatlı tatlı bakıyorsun.
Taehyung: Asıl ben seni yicem gel buraya .
Yerimde kıkırdayıp onun yanına adımladığımda belimden tutup beni yatağa çekti ve kasıklarıma oturdu. Şaşkınlıkla gözlerimi kocaman açıp ona baktığımda karnımda hissettiğim elleriyle gıdıklamaya başladı. Kahkahalarım tüm odayı doldururken o da benim gülmeme gülümsüyordu. Yalvarır gibi durmasını söylerken aksine tek eliyle kollarımdan tutup başımın üstünde bağladı. Diğer eliyle karnımda gezinirken elinin kasıklarıma kaymasıyla karnımda oluşan sıcaklanmalar kaskatı olmamı sağladı.
Gıdıklamayı durdurmuş ellerini sadece kasıklarımda gezdirmeye başlamıştı. Sıcaklık tüm vücudumu esir alırken gözlerimiz buluşmuştu. Akan gözyaşları kurur. O unutamadığın , artık hatırlamadığın olur. Hayal dediklerinin gözünün önüne gelir, yaşantın olur. Olmaz dersin, tanımadığın biri senin hayatın olur. Dediğim gibi tanımadığın biri bir gün "kalbin" olur. Dün düştüğün yer , bugün dik yürümene sebep olur. Sonra düştüğün yerin adı "iyiki yaşamışım" olur. Kızarak yaşarsın ama... " neden ben ? " diyen isyanların, seni sen yapmaya vesile olur. Şimdi hayat kötü diyorsun. Birden aniden güzel olur. Bunun etkisi tamamen Taehyungdu. Beni ben yapan , eskilerimi bilmese bile içimdeki öfkeyi söndüren oydu. Bana tüm kötülüklerini unutturur... Hissettiğim haz alt tarafımın arsızlığını göz önüne sererken kafamı yastığa bastırıp adını inlermiş gibi söyledim.
Jungkook: Taehyunggg
O sanki etkisinin farkında değilmiş gibi yüzümü inceleyip gülümserken sadece mimik oynatmakla yetindi.
Taehyung: hmm
Bileklerimi bırakıp elini kasıklarımdan çektiğinde gözlerinin alt tarafıma kaymasıyla sırıttı. Gördüğü ona anlık şok yaratsada benim uçurumdan düşmemi sağladı. Utanıp elimle kasıklarımı örttüğümde elini ellerimin üstüne koyup geri çekti.
Jungkook: Hepsi senin suçun!
Taehyung: O halde suçumu üstlenmeliyim değil mi , vanilyam?
Jungkook: Aynen öyle!
Bi anda elini şortumun üstünden belli olan erkekliğime atıp okşadığında neye uğradığımı şaşırdım. Öyle güzel okşamıştı ki kendimden geçip kısıkça inlememe sebep olmuştu. Elleri şortumun iki yanına uzattığında aşağıya iç çamaşırımla birlikte indirip gözler önüne serdi. Utanma duygum olması gerekirken sanki yok olmuş ona ihtiyacım varmış gibi davranmıştım. Elleri karnıma çarpan penisimle buluşmuş gel git yapmıştı. Dudaklarını dudaklarıma yaslayıp penisime el işi yaparken halimden oldukça memnundum. Nefessiz kaldığımızda geri çekilip penisimdeki elinin hızını arttırdığında elimi ağzıma götürüp babası duymasın diye kısıkça inlemiştim. O ise sol elini ağzımdaki elime götürüp geri çekti.
Taehyung: Sesini duymak istiyorum, bebeğim.
Jungkook: Baban?
Taehyung: Çoktan şirkete geçmiştir.
Babasının evde olmadığını duymamla kendimi kasmayı bırakıp sonda olduğum için yüksek inlememle boşalmıştım. Beyaz sıvılar Taehyung elini kirlettiğinde gözlerimi yumdum. Birden yalama sesi kulaklarımı doldurduğunda gözlerimi açıp şaşkınca üzerimde uzanan Taehyung'a baktım. Elini pisleten menilerimi seslice ağzıma almış emiyordu. Öyle şehvetli öyle muazzam bir andı ki benim için ölsem de unutmazdım .
Jungkook: Mahvediyorsun beni...
Evet 10. bölümün sonuna geldik aşklarım🫦 Umarım beğenerek okumuşsunuzdur. Biraz kısa bir bölümdü farkındayım ama zaten şekerlik olarak attım. Bölüm hakkındaki görüşlerinizi lütfen bol bol yorum yaparak belirtmeyi unutmayım güzellerim🦄Aşağıda bulunan yıldızı da parlatıp bana oy verebilirsiniz🌟 Aileme katılarak bana destek olursanız da çok sevinirim🌷Hepinizi çok ama çok seviyorum diğer bölüme kadar kendinize iyi bakınnn🫀'Idetta kaçarrr👣
İnstagram: Cikolatalibts
YouTube: Çikolatalı BTS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Claim •Taekook+18
Romance"Sizde bu yüzden okulun düzenlediği dans yarışmasına katılıp , iddiaya mı girdiniz?" "Evet." "Sonucunda ne olacak peki?" "Eğer ben kazanırsam ondan tamamen kurtulacağım . " "Ee peki Taehyung kazanırsa?" "O zaman Taehyung'un dediği gibi tamamen onun...