Merhaba Bebeklerim🥹
Beni çok özlemişsiniz öyle duydum😉
Her neyse daha yeni tatilden döndüm. Harika bi tatil vakti geçirdim. Yine gitmek istiyorummm 🥰 Tatile silivriye gittik ailecek aşklarım. Size de öneririm bayılacağınız bir yer , dört bir yanı denizle çevrili mükemmel 🤩 Bu arada sınavlarım bitti şans dileyenler vardı hepinizi yerimm😋 Daha önce açıklamadım ama üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim. Derslerim türkçe olmadığı için çok zorlandım ama sınıfı dereceyle geçtim. 160 kişilik sınıfta ilk 5 deyimmm🥳 Belki okuduğum bölümü tahmin edebilirsiniz ...
Keyifli Okumalar 🌱
Herkes kamp ateşinin altında oturmuştu. Sınıftan adını bile bilmediğim bir çocuk gitarıyla çalıp şarkı söylüyordu. Performansı gerçekten mükemmeldi. Yanımda oturan hoseok hyung'un omzuna kafamı koyduğumda bana iyice yerleşmem için yardımcı oldu. Uykum gelmişti ve Taehyung son 1 saattir ortalıkla yoktu. Amann bana ne! Karşımda oturan jimine ve yoongiye kaş göz işareti yapıp çadırları gösterdim . Ama onlar sadece omuzlarını silkeleyip gelmek istemediklerini belirttiler. Uykun gelmişti ve şarkı uykuma engel oluyordu. Hoseoka dönüp ona uyumaya gideceğimi ve hangi çadırın bizim olduğunu sordum. O da bana ilerde sağda olan mavi çadır olduğunu söyledi. Teşekkür edip ayağa kalktığımda tek başıma uyumaya gidiyor olmak korkmama sebep olmuştu. Herkes çadırlarda ikişer olarak kalacaktı. Jimin ve yoongi beraber ben ve hoseok da beraber uyuyacaktık. Hoseokun dediği yere geldiğimde yan yana olan iki tane mavi çadırın olduğunu gördüm. Ee şimdi hangisi bizimdi? Elimi havada aman hangisiyse hangisi gir bir tanesine uyu deyip sağda bulunan mavi çadıra girdim.
Girer girmez Taehyung ile karşılaştığımda neye uğradığımı şaşırdım. Hemen geri adım atıp çıkacağım sırada taehyung bileğimden beni yakaladığı gibi geri içeriye çekti. Taehyung'un kuvvetli çekmesi yüzünden ben onun üstüne yüz üstü düştüğümde dudaklarımız arasında kalan milimler yüzünden içimden küfür savurdum. Taehyung'un keyfi yerindeydi tabi! Geri kalkmak yerine içimdeki dürtülere izin verip Taehyung'un dudaklarına yapıştım. Gözlerimi sımsıkı kapatıp dudaklarımı dudaklarının üstünde hareket ettirmeye başladığımda bi anda kendimi onun altında buldum. Yerlerimizi değiştirdiği için dudaklarımız ayrılmıştı. Gözlerimi açıp üstümde boylu boyunca uzanan Taehyung'a baktım. İkimizinde bakışları dudaklarımızdı ve artık delirmek üzereydim. Onun bir adım atmasından çekindiğini anladığımda ellerimi ensesine götürüp dudaklarına yapıştım.
Anında karşılık verip sertçe öpmeye başladığında ufak bir inleme bıraktım . İkimizde deli gibi öpüşürken nefessiz kaldığım için yavaşça geri çekildim. Dudaklarımız birbirinden ayrılma sesi çadırda tok bir ses çıkarmıştı. İlk defa bu kadar derin bir öpüşme içerisine girdiğim için kendime şaşırmıştım. Hele ki bunu benim arzu etmen olur şey değildi. Taehyung iki yanımda duran kollarını salıp vücutlarımızı birleştirdi. Pantolonunun üzerinden bile belli olan sert erkekliği karnıma değdiği an onu kendimden ittirdim. Ne yapıyordun ben tanrı aşkına?! İttirdim ittirmesine de Taehyung beni bırakmıyordu ki. Onu ittirmekten yorulduğum için üstümde uzanmasına izin verdim. Zaten bilerek ağırlığını bana vermiyor sadece güzel kokusuyla beni büyülemeyi başarıyordu. Benim yanından gitmeyeceğime emin olmuş olmalı ki sol yan tarafına kendini bıraktı. Yan yana duran ellerimizi de birleştirip konuşmaya başladı.
Taehyung: Seni ne kadar özledim bu 2 günde haberin var mı?
Bilmem , özlemiş miydi acaba? Duyguları hakkında gerçekçi miydi? Kim bilir...
Susup onu dinlemeye devam ettim çünkü cevap vericek veya konuşmaya halim yoktu . Belki de yüzüm , ama o yine de bana saygı gösterip konuşmaya derdini anlatmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Claim •Taekook+18
Romance"Sizde bu yüzden okulun düzenlediği dans yarışmasına katılıp , iddiaya mı girdiniz?" "Evet." "Sonucunda ne olacak peki?" "Eğer ben kazanırsam ondan tamamen kurtulacağım . " "Ee peki Taehyung kazanırsa?" "O zaman Taehyung'un dediği gibi tamamen onun...